اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۱۲۴

كنعانی‌زادگان: تحت فشار نبودم

حسین كنعانی‌زادگان شاید یكی از سوژه‌های اصلی فوتبال ایران باشد؛ بازیكنی كه گفته می‌شود هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما با لباس استقلال در میادین رسمی حاضر می‌شود
۱۳:۲۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین كنعانی‌زادگان شاید یكی از سوژه‌های اصلی فوتبال ایران باشد؛ بازیكنی كه گفته می‌شود هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما با لباس استقلال در میادین رسمی حاضر می‌شود... او هیچ دغدغه‌ای برای ادامه استقلالی‌‌بودنش ندارد و می‌گوید مورد مشكوكی در انتقال او به استقلال وجود ندارد. كنعانی‌زادگان خیلی كوتاه با همشهری ورزشی صحبت كرد كه در ذیل می‌خوانید.
  • سرانجام برای استقلال بازی كردی اما شرایط خوبی برایت رقم نخورد... در این ارتباط صحبت می‌كنی؟
من خیلی انگیزه داشتم كه برای استقلال بازی كنم و خوشحالم كه این اتفاق افتاد اما دوست داشتم كه با حضور هواداران توأم بود و پیروز هم می‌شدیم ولی متاسفانه این‌طور نشد. حالا در بازی‌های بعدی سعی می‌كنیم كه بهتر ظاهر شویم.
  • گویا نبود هواداران خیلی در روند بازی تیم‌تان تاثیر گذاشته بود؟
صددرصد تاثیرگذار بود و چه‌بسا اگر بودند شرایط به سود ما رقم می‌خورد. در كل در تیم‌های استقلال و پرسپولیس هواداران در كسب نتیجه خیلی تاثیرگذارند و ما در بازی مقابل نفت یك یار خود را نداشتیم.
  • قبول كن كه تیم استقلال مقابل نفت اصلا بازی خوبی ارائه نداد.
بازیكنان استقلال همه سعی و تلاش خود را انجام دادند ولی به خاطر اینكه 25روز بدنسازی داشتیم بدن‌های ما سنگین بود؛ طبیعی هم هست كه در هفته اول بدن‌هایمان سنگین باشد. تیم نفت هم از این موضوع استفاده كرد و در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشت.
  • روی صحنه گل تو هم اشتباه فاحشی داشتی.
من اشتباهی نكردم بلكه بازیكن حریف، من را از پشت كشید؛ من‌تومن شدیم و به‌هم پیچیدیم؛ می‌توان گفت او روی من خطا كرد. حالا كارشناسان با دیدن فیلم صحنه بهتر می‌توانند نظر بدهند.
  • آیا به خاطر اینكه اولین بازی‌ات را برای استقلال انجام می‌دادی تحت فشار و استرس بودی؟
نه؛ فقط فشاری كه بود به همان بدنسازیمان برمی‌گشت كه انجام دادیم و این موضوع طی بازی‌های آینده حل خواهد شد و مشكلی وجود ندارد؛ در واقع خسته بودیم.
  • گویا پرسپولیسی‌ها ادعا كرده‌اند كه تو همچنان بازیكن این باشگاه هستی و باید غرامت پرداخت كنی؟
باید توجه داشته باشید كه هیچ مورد مشكوكی در انتقال من وجود ندارد. من زمان آقای رویانیان به پرتغال رفتم و وقتی هم كه برگشتم رفتم دنبال خدمت سربازی و زمانی هم كه خدمتم تمام شد به استقلال پیوستم؛ حالا نمی‌دانم پرسپولیسی‌ها چه حرف‌هایی به كمیته انضباطی زده‌اند و چه مداركی را ارائه كرده‌اند اما من هنگامی كه از پرسپولیس به پرتغال و بعد هم به ملوان رفتم، هیچ تعهدی نداده‌ام كه برای مرخصی می‌روم. ضمن اینكه كارت بازی من روز مسابقه با نفت صادر شد و اگر مشكلی داشتم نمی‌توانستم مقابل نفت بازی كنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین