اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۰۷۶

حاشیه های کشدار علیه استقلال

بعد از اشتباهی که محمد حسین کنعانی‌زادگان در بازی اول استقلال مرتکب شد و گل مساوی نفت را به این تیم تقدیم کرد هواداران پرسپولیس در شبکه‌های مجازی غوغایی به راه انداختند و مدافع خوزستانی آبی‌ها را طعنه باران کردند.
۰۱:۳۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از اشتباهی که محمد حسین کنعانی‌زادگان در بازی اول استقلال مرتکب شد و گل مساوی نفت را به این تیم تقدیم کرد هواداران پرسپولیس در شبکه‌های مجازی غوغایی به راه انداختند و مدافع خوزستانی آبی‌ها را طعنه باران کردند. آنها با این اشتباه خوشحالی‌شان را از این بابت که کنعانی به پرسپولیس برنگشته اعلام می‌کردند اما باشگاه پرسپولیس با وجود بازی کردن این بازیکن برای آبی‌ها بی خیال شکایت از او نیست.

کنعانی در مصاحبه بعد از بازی با نفت به کلی منکر پرداخت 400 میلیونی باشگاهش به پرسپولیس شد و گفت: «400 میلیونی در کار نیست و من هم به‌عنوان بازیکن آزاد اینجا آمدم. من نمی‌دانم پرسپولیسی‌ها چه چیزی به کمیته انضباطی گفتند. آن موقع رویانیان بود که من پرتغال رفتم و برگشتم و به خدمت رفتم. گفته بودند دو باشگاه به توافق رسیدند اما اشتباه است. من وقتی از ملوان آمدم، قراردادم با پرسپولیس تمام شده بود. ما هم اسناد و مدارک خود را به کمیته انضباطی دادیم و کارت بازی من صادر شد. من اصلا به این مسائل کاری ندارم و فکر و ذکرم استقلال است.»
اما پندار خمارلو که طی دو سه روز اخیر بدجوری به این قضیه پیله کرده در قبال بازی کردن این مدافع خوزستانی واکنش نشان داد و گفت: «موضع باشگاه پرسپولیس در قبال این بازیکن تغییر نکرده و ما همچنان معتقدیم باشگاه استقلال برای قرارداد با این بازیکن باید با پرسپولیس مذاکره می‌کرد. شکایتی که پرسپولیس در این باره انجام داده در سازمان لیگ موجود است و ما تا رسیدن به حق مان این بحث را از بخش حقوقی باشگاه پیگیری می‌کنیم.»
شاید پیش از این کسی حرف‌های مدیر روابط عمومی پرسپولیس را زیاد جدی نمی‌گرفت اما طاهری هم وارد این قضیه شد و سیر تا پیاز ماجرا را تعریف کرد: «از ابتدا درباره کنعانی زادگان گفتیم که قرارداد داشتند و در سال آخر قراردادشان چون مشمول می‌شدند اجازه بازی را طبق دستور سازمان لیگ نداشتند. ایشان در ادامه غیبت می‌کند و دیرتر به نظام وظیفه می‌رود و سازمان لیگ هم بر اساس اینکه خودشان چه برداشتی داشته‌اند بگویند چون فصل تمام شده او مجاز است قرارداد امضا کند. این برای ما تعجب آور بود. با مسوولان حقوقی و افرادی که در این زمینه وارد بودند صحبت کردیم. به این نقطه رسیدیم که کنعانی بازیکن ماست و موضوع را رها نکردیم. در این زمینه شکایت‌هایی صورت گرفت و به سازمان لیگ ارائه شد. در نشستی که با کاظمی داشتیم از شهبازی هم خواستیم در جلسه شرکت کنند. تفسیری که دوستان داشتند این بود که تاریخی که وی به نظام وظیفه رفته در خدمت باشگاه نبوده و بنابراین نمی‌توانسته قرارداد جدیدی ببندد. بعد از آنکه ما توضیح دادیم خود آقای کاظمی اذعان داشتند که باشگاه کارش درست بوده و به همین دلیل از ثبت قرارداد این بازیکن جلوگیری شد. حالا به چه دلیلی بعدا این کار نقض شد این خودش یک علامت سوال بزرگ است زیرا شب قبل از این جلسه و چند شب قبل از آن خود این بازیکن گفته بود که می‌خواهد برگردد. مذاکراتی هم با مسوولان باشگاه انجام داد ولی در نهایت توسط مدیران محترم باشگاه استقلال مطرح و دنبال شد و توافق کردیم در قبال پرداخت مبلغی رضایتنامه او صادر شود.»
وی در ادامه گفت: «این نشان می‌داد که همه واقف هستند این بازیکن به پرسپولیس تعلق دارد اما اینکه حالا با چه ارتباطاتی این مطلب دنبال می‌شود جای تعجب دارد. یک مقدار هم مایوس کننده است برای فوتبالی‌ها و فوتبال دوستان که دوست دارند همه چیز براساس نظم پیش برود. ما هم بر همین اساس بحث را دنبال می‌کنیم نه بر اساس نظرات شخصی و ارتباطات خاص. این را من سم می‌دانم برای فوتبال. ما به شدت دنبال می‌کنیم و از حق و حقوق باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.» اما حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی که پیش از این می‌گفت اصلا چنین شکایتی وجود ندارد دیروز اعلام کرد: «نمی‌دانم شکایت باشگاه پرسپولیس از کنعانی‌زادگان به کجا رسیده است اما باشگاه پرسپولیس می‌تواند یک نامه پیرو برای ما ارسال کند. از طرفی نمی‌توانم از الان با توجه به اما و اگرها بگویم چه اتفاقی برای این پرونده رخ می‌دهد. محمدحسین کنعانی زادگان از سازمان لیگ کارت بازی دریافت کرده و برای استقلال بازی می‌کند اما درباره متخلف بودن یا نبودنش باید به صورت دقیق این پرونده را بررسی کرد.» با این حال شکایت پرسپولیسی‌ها و ایستادگی روی موضوع شان استقلالی‌ها را به صرافت انداخت تا هر طور شده این مشکل را حل کنند. به همین خاطر دیروز صبح پندار توفیقی، دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و به دیدار علی اکبر طاهری رفت تا جلوی وخیم‌تر شدن اوضاع را بگیرد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین