اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۷۲۲

با تصمیم سازمان لیگ یک جایزه پرسپولیس کم شد

سهم پرسپولیس در مراسم بهترین‌های لیگ پانزدهم زیاد بود و تا حدودی غرور از دست رفته هواداران این تیم طی سال‌های گذشته را برگرداند.
۰۲:۱۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| سهم پرسپولیس در مراسم بهترین‌های لیگ پانزدهم زیاد بود و تا حدودی غرور از دست رفته هواداران این تیم طی سال‌های گذشته را برگرداند. سال قبل مهدی طارمی به خاطر محبوبیت پرسپولیس و حس طرفداری رای دهندگان به ‌عنوان پدیده فصل چهاردهم انتخاب شد. اما امسال بهترین بازیکن، بهترین مهاجم و بازیکن اخلاق را پرسپولیسی‌ها بردند و جایزه بهترین مدافع هم به بازیکنی رسید که حالا کاپیتان پرسپولیس است.

هر چند محمود خوردبین می‌گوید باید جایزه بهترین تیم را هم به پرسپولیس می‌دادند اما واقعیت این است که یک جایزه پرسپولیس با سهل‌انگاری یا اشتباه سازمان لیگ و مسوولان سازمان لیگ کم شده است.
در خبر مربوط به برگزاری مراسم بهترین‌های لیگ پانزدهم که در سایت سازمان لیگ قبل از برگزاری جشن اعلام شده، آمده بود در قسمت آقایان 14نفر انتخاب می‌شوند و در هر بخش سه گزینه کاندیدای برترین هستند که به نفر برگزیده جایزه اهدا می‌شود ازجمله برترین دروازه‌بان، برترین مدافع و...اما یکی از این بخش‌ها به دلایلی نامعلوم حذف شد و هیچ کس هم خبر ندارد چرا؟
یکی از این 14 آیتم بهترین گلساز بوده که قاعدتا جایزه این بخش باید به امید عالیشاه می‌رسید. عالیشاه در فصل گذشته با دادن 8 پاس گل از این حیث برترین بازیکن بود و رجب‌زاده و سروش رفیعی نفرات دوم و سوم بودند اما مشخص نشد چرا جایزه عالیشاه را ندادند و اصلا خبری از این آیتم نشد؟ این اتفاق در حالی رخ داد که حتی در فرم‌های رای‌گیری فرستاده شده این آیتم وجود داشت و همه در این مورد هم به سه نفر رای داده بودند (البته به لحاظ ماهیتی رای گیری در این خصوص هم عجیب به نظر می‌رسید چون طبق آمار بهترین گلساز مثل بهترین گلزن هم مشخص است).
در این خصوص با حجت‌ا... بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ تماس گرفتیم تا علت حذف آیتم بهترین گلساز را بپرسیم که وی با بی‌خبری گفت: «حذف شد؟ اصلا قرار نبود این بخش در مراسم باشد.»
وقتی به بهمنی می‌گوییم در حرف‌های خودش و خبر سازمان لیگ این آیتم اعلام شده، می‌گوید: «این خیلی عجیب نیست چون ما بخش‌های مربوط به بهترین هیات فوتبال فرهنگی و بهترین مجری و گزارشگر رسانه‌ای را هم در فرم قرار نداده بودیم.»
اما موضوع مطرح شده با چیزی که بهمنی می‌گوید تفاوت دارد و واقعیت این است که سازمان لیگ و برگزارکنندگان مراسم اصلا این آیتم را فراموش کرده‌اند یا بنا به دلایلی که فعلا پوشیده است حذفش کرده‌اند. بهمنی که در حرف‌های دیروزش مدام از پیشرفت‌های سازمان لیگ در برگزاری مراسم اینچنینی می‌گفت – و انصافا درست می‌گفت - در خصوص این اتفاق چیزی برای گفتن نداشت و سکوت او را می‌توان نشانه‌ای از گاف برگزارکنندگان مراسم دانست.
به هر حال جایزه‌ای که می‌توانست برای عالیشاه باشد به دست او نرسید و کاپیتان دوم پرسپولیس از رسیدن به جایزه محروم شد تا زمینه دلخوری او را فراهم آورد. دیروز عالیشاه پستی در اینستاگرامش گذاشت که نشانه‌های دلخوری و دل پری که از برخی مسائل دارد در آن مشهود بود. در این پست عالیشاه ذیل تصویری مشترک با مرحوم هادی نوروزی نوشته بود: «چقدر سخت است لبریز باشی از (گفتن)... !ولی در هیچ سویت محرمی نباشد... !!!»
هر چند شاید دلخوری‌های پنهان در این پست ربطی به جایزه نگرفتن عالیشاه نداشته باشد اما با روحیه حساسی که او دارد و تصور می‌کند به اندازه برخی بازیکنان به او توجه نمی‌شود و موفقیت‌هایش را نمی‌بینند بعید نیست جایزه نگرفتن در روحیه بهترین گلساز فصل قبل تاثیر گذاشته باشد.
در حالی که عالیشاه پاسخگوی تماس‌های تلفنی نیست دیروز با میرهانی هاشمی مدافع میانی صبای قم که همشهری امید است و صمیمی ترین دوستش به حساب می‌آید در این باره پرسیدیم که هاشمی با تردید در این خصوص جواب داد: «دیشب (شنبه شب) تا موقعی که بخواهم بخوابیم با هم بودیم اما صحبتی در این باره نشد.»
میرهانی ادامه داد: «امید چیزی در این باره نگفت و گلایه‌ای هم نکرد. شاید یک ناراحتی کوچکی وجود داشته باشد اما به مرور زمان فراموش می‌کند. حالا اینکه به امید نپرداختند حتما تصمیم فرد دیگری بوده اما نگرانش نباشید. یک مقدار ناراحت بود که آن هم گذری است و حل می‌شود.»
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین