اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۷۰
اگر نفت بهتر از ما بازی کرد امیدوارم قهرمان شود

گل‌محمدی:حضور من و منصوریان در پرسپولیس و استقلال ربطی به فینال حذفی ندارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، حضور او و سرمربی تیم نفت تهران در تیم‌های پرسپولیس و استقلال ارتباطی به فینال جام حذفی ندارد.
۱۳:۳۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران - ذوب‌آهن اصفهان در فینال جام حذفی با بیان این مطلب اظهار داشت: قبل از هر چیز باید صعود تیم نفت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک بگویم. نفتی‌ها کار بزرگی انجام دادند. مدیریت، کادرفنی و بازیکنان خوب نفت در عربستان کار بزرگی انجام دادند که باعث افتخار همه ما ایرانی‌ها شد. باز هم از آنها به خاطر این موفقیت تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: دیدار فردا آخرین بازی فصل ما خواهد بود. ما راه سختی را طی کردیم تا به فینال جام حذفی برسیم و از سد تیم‌های بزرگی گذشتیم. با وجود اینکه فصل را خوب آغاز نکردیم اما در نهایت در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار گرفته و روند خوبی را با اراده بچه‌ها و عوامل تیم طی کردیم. باید از سعید آذری و همچنین همکارانم که زحمت کشیدند تا نتایج خوبی بگیریم، تشکر کنم.

گل‌محمدی تصریح کرد: پیروزی در فینال جام حذفی و قهرمان شدن در این مسابقات می‌تواند ما را به صورت مستقیم به آسیا ببرد و دیگر بحث پلی‌آف نخواهیم داشت. همین مسئله می‌تواند انگیزه مضاعفی برای بازیکنان ما باشد. 16، 17 روز است که از آخرین دیدار رسمی ما می‌گذرد و تنها یک بازی دوستانه با تیم ملی دانشجویان داشته‌ایم. تنها نگرانی من این است که شاید بازیکنان در شرایط مسابقه قرار نداشته باشند. متأسفانه برنامه‌ریزی به گونه‌ای صورت گرفت که نمی‌تواند به سود ما باشد.

«با انجام یک بازی تدارکاتی خواستیم که بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند»، گل‌محمدی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که بچه‌ها انگیزه زیادی داشته باشند و با تمام وجود این جام را می‌خواهند. امیدوارم که همه تلاش‌شان را انجام دهند تا جام حذفی را به دست بیاورند. همه می‌دانند که فینال جام حذفی برای هر دو تیم حساس است و هم ذوب‌آهن و هم نفت تهران شایسته قهرمانی هستند.

وی تأکید کرد: امیدوارم هر تیمی که زیباتر بازی کرد و لایق بود قهرمان جام حذفی شود، این آرزوی من است و اگر نفت بهتر بازی کرد امیدوارم که قهرمان شود. هر تیمی چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله تمرکز داشته باشد می‌تواند به برتری برسد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه علیرضا منصوریان از هواداران استقلال خواسته که برای تشویق نفت در ورزشگاه حضور داشته باشند و آیا شما به عنوان یک پرسپولیسی از هواداران پرسپولیس درخواست می‌کنید که برای تشویق ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند، گفت: خوشبختانه فردا شاهد حضور تعداد زیادی از اصفهانی‌ها در ورزشگاه خواهیم بود و این مسئله می‌تواند برای ما دلگرمی باشد. هواداران پرسپولیس آنقدر بزرگوار هستند که جسارت نمی‌کنم آنها را دعوت کنم. با این وجود پرسپولیسی‌ها یک پرسپولیسی را تنها نمی‌گذارند و امیدوارم فردا در ورزشگاه حضور داشته و به تشویق تیم ما بپردازند تا باعث دلگرمی‌مان شوند.

گل‌محمدی در واکنش به اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند جدال فردای او و علیرضا منصوریان به نوعی دربی دوم بین پرسپولیس و استقلال تلقی می‌شود، گفت: اصلا به این مسئله اعتقادی ندارم، چون فردا قرار است تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران با هم بازی کنند. این قبیل حساسیت‌ها و موضوعات برای من هیچ حساسیتی ندارد. فردا من سرمربی ذوب‌آهن و منصوریان سرمربی نفت است، حالا اینکه منصوریان مدتی را در استقلال بوده و من در پرسپولیس به بازی فینال جام حذفی هیچ ارتباطی ندارد. فکر می‌کنم اینگونه موارد باعث ایجاد حاشیه می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش چه عاملی باعث ناکامی پرسپولیس در این فصل شده است، عنوان کرد: الان موقعیتی نیست که بخواهم راجع به پرسپولیس صحبت کنم اما فکر می‌کنم تغییرات مدیریتی زیاد و عدم ثبات و آرامش باعث شد این نتایج برای پرسپولیس رقم بخورد. متأسفانه در یکی دو سال گذشته شش هفت مدیرعامل به پرسپولیس آمده‌اند که همین موضوع به این باشگاه ضربه زده است. در همین فصل پرسپولیس سه سرمربی داشته که همین مسئله باعث می‌شود بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا از باشگاه تراکتورسازی پیشنهادی برای کار دارد، خاطرنشان کرد: من از تراکتورسازی و هیچ باشگاه دیگری پیشنهاد ندارم و فکر نمی‌کنم مشکلی برای ادامه همکاری‌ام با ذوب‌آهن وجود داشته باشد. ما می‌خواهیم فصل آینده در ذوب‌آهن با برنامه‌ریزی بهتر نتایج بهتری بگیریم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی ذوب‌آهن در دیدار برگشت لیگ مقابل نفت با نتیجه 5 بر یک می‌تواند تأثیری در بازی فردا داشته باشد، گفت: پیروزی پرگل ما در بازی برگشت لیگ شاید از نظر روحی و روانی جو سنگینی برای بازیکنان نفت درست کند اما حتماً بازیکنان نفت تلاش خواهند کرد تا این نتیجه را جبران کنند. هرچند فکر نمی‌کنم نتیجه بازی‌ها در لیگ تأثیری روی جام حذفی داشته باشد.

وی ادامه داد: بازی در فینال جام حذفی انگیزه‌های خودش را دارد و مسلماً نفتی‌ها شکست در لیگ را فراموش کرده‌اند. دیدار فردا مسابقه‌ای جدید برای هر دو تیم است و ما هم نباید دل‌مان را به پیروزی 5 بر 3 در لیگ خوش کنیم، چون در این صورت به مشکل می‌خوریم. مسلماً بازی فردا دیداری مشکل برای ما خواهد بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین