اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۰۴۸

متولیان تیم امید باید در مورد حذف این تیم صحبت کنند نه من

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از اظهارنظر پیرامون حذف تیم فوتبال ایران از دور مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک خودداری کرد.
۱۷:۳۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-یحیی گل‌محمدی در خصوص شکست 2 بر یک تیمش مقابل صبای قم در مسابقات جام شهدا اظهار داشت: این بازی‌ها بسیار خوب است و به تیم ما و دیگر تیم‌ها کمک می‌کند به هماهنگی برسند. ما نسبت به نیم‌فصل اول تغییراتی در ترکیب داشتیم و نیاز داریم تا به هماهنگی برسیم. در این بازی هم بازیکنان ما خوب بازی کردند و به یک گل زودهنگام هم رسیدیم.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول خوب بازی کرده و توپ را به خوبی به گردش درآوردیم و در نیمه دوم هم تغییرات زیادی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در این فصل برای چندمین بار است که بدنسازی انجام می‌دهیم و از این نظر در دنیا منحصربه‌فرد هستیم، بازیکنان ما در چند هفته اخیر تمرینات خیلی سختی را انجام دادند و خسته هستند. تیم صبا هم در نیمه دوم خوب و هجومی بازی کرد، آنها روی دو ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. چنین بازی‌هایی به ما کمک می‌کند تا نقاط ضعف خود را به خوبی پوشش دهیم.

گل‌محمدی افزود: جا دارد از دست‌اندرکاران برگزاری این جام تشکر کنم ضمن اینکه از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که در این دیدار خیلی خوب و با همه توان دویدند.

به گزارش تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: قبل از صحبت کردن در خصوص بازی باید درگذشت همایون بهزادی را که از اسطوره‌های بزرگ پرسپولیس چه به لحاظ اخلاقی و چه به لحاظ فنی بود، تسلیت بگویم. همچنین بابت درگذشت رضا احدی هم که دو سال با او همبازی بودم تسلیت می‌گویم و از خداوند برای آنها آرزوی رحمت و آمرزش دارم.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل صبا خاطرنشان کرد: بازی خوب و زیبایی بود که ما در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم، البته به دلیل تمرینات بدنسازی بازیکنان‌مان کمی سنگین بودند و به خصوص در نیمه دوم شرایط ما سخت شد. از سوی دیگر این تیم صبا بود که نیمه دوم را خوب شروع کرد و باید به آنها تبریک بگویم، چرا که در این دیدار پیروز شدند و لیاقت پیروزی را هم داشتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ماهیت مسابقات جام شهدا به لحاظ فنی بیشتر برای ما جنبه تدارکاتی داشته و دارد و خوشبختانه بازی خوبی هم شد تا نقاط ضعف‌مان را بیشتر بشناسیم. بازیکنان‌مان هم در این بازی تلاش زیادی کردند و خوشحالم که این بازی بدون مشکل خاصی به پایان رسید. باید از تمام کسانی هم که زحمت کشیدند تا این مسابقات برگزار شود به خصوص از مسئولان سازمان لیگ تشکر کنم.

گل‌محمدی در واکنش به این مسئله که آیا تیمش پس از به ثمر رساندن گل در ثانیه‌های ابتدایی بازی بازی اشباع شد، گفت: خیر ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و توپ و میدان در اختیارمان بود به خصوص در دقایقی که در زمین تیم حریف پاسکاری می‌کردیم. در مجموع به چیزی که مدنظرمان بود رسیدیم و کاری که می‌خواستیم، انجام دادیم.

وی درباره شکست 3 بر صفر تیم امید ایران مقابل ژاپن و حذف از رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: من نمی‌خواهم زیاد در این خصوص صحبت کنم، کارشناسان زیادی هستند که صاحب‌نظرترند و آنها بیشتر در کم و کیف اتفاقی که افتاده، هستند. در این خصوص باید کسانی نظر بدهند که متولی بودند و من اگر صحبت نکنم، بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا از نقل‌وانتقالات راضی بودید یا نه، عنوان کرد: با توجه به اینکه نمی‌خواستیم در نیم‌فصل هزینه زیادی انجام بدهیم و توانستیم بازیکنان خوب و با کیفیتی بگیریم، از نقل‌وانتقالات‌مان راضی هستم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین