اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۹۱۴
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

صعود ذوب‌آهن به فینال جام حذفی سبب کاهش انگیزه بازیکنان شده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: حضور تیم ذوب‌آهن در مرحله فینال جام‌حذفی سبب شده که انگیزه بازیکنان برای بازی‌های لیگ کاهش پیدا کند.
۱۸:۴۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سیاه‌جامگان با بیان اینکه این بازی بسیار حساس است، اظهار داشت: هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز این بازی انگیزه زیادی دارند.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن برای حفظ جایگاه خودش در بالای جدول به امتیاز کامل این بازی نیاز دارد، گفت: سیاه‌جامگان برای اینکه خود را از پایین جدول جدا کند نهایت تلاش خود برای کسب تمام امتیازات این بازی انجام می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: تقابل انگیزه بازیکنان 2 تیم سبب می‌شود تا فردا بازی خوب و هجمومی را شاهد باشیم و امیدواریم تیم ذوب‌آهن بتواند هر 3 امتیاز این بازی را از آن خود کند.

گل‌محمدی پیروزی در مقابل سیاه‌جامگان را بسیار سخت دانست و افزود: سیاه‌جامگان بازیکنانی دونده و جوان دارد و از همین رو تقابل با این تیم دشوار است.

وی با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن فردا هیچ محرومی را ندارد با اشاره به بازیکنان مصدوم این تیم گفت: کاوه رضایی، محمدرضا عباسی، مهرداد قنبری و محمد نژاد‌مهر به دلیل مصدومیت قادر به بازی در مسابقه فردا نیستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان از تیم‌های خوب لیگ هستند، تصریح کرد: صعود ذوب‌آهن اصفهان به مرحله فینال جام‌حذفی سبب شده که بازیکنان این تیم انگیزه خود را برای بازی در لیگ برتر از دست بدهند که امیدواریم این ذهنیت از بین رفته و بازیکنان با انگیزه به کار خود ادامه دهند.

گل‌محمدی با بیان اینکه لیگ امسال بسیار فشرده است، گفت: سطح کیفی تیم‌ها قابل ملاحظه نیست و این لحظه‌ها هستند که نتیجه‌ها را رقم می‌زنند.

وی با اشاره به بازی‌های اخیر سیاه‌جامگان، اظهار داشت: با بررسی‌ بازی‌های اخیر شاهد آن هستیم که سیاه‌جامگان روی زدن ضربات آخر بدشانس بودند و به خوبی نتوانستند از موقعیت‌های بوجود آمده استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به ضعیف‌ بودن تیم سیاه‌جامگان در دفاع تیمی خاطرنشان کرد: بدون شک طی این تعطیلات این تیم توانسته نقاط ضعف خود را برطرف کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین