اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۱۲
"صدمین گل دربی را من به ثمر رساندم"

گل‌محمدی: پس از 4 بازی به دنبال گلزنی در فولادشهر هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: 4 بازی در فولادشهر انجام دادیم و حتی یک گل نیز به ثمر نرساندیم و در دیدار فردا به دنبال گلزنی و کسب 3 امتیاز هستیم.
۱۵:۳۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بیش از دیدار تیمش مقابل راه‌آهن درباره این دیدار اظهار داشت: همه دیدارها حساسیت خاص خودش را دارد و هر بازی حساسیتی دارد که می‌تواند به روند رو به رشد تیم کمک کند و نزدیک بودن امتیاز بسیاری از تیم‌ها در جدول، جذابیت لیگ را دو چندان کرده است.

وی گفت: هر امتیازی که گرفته می‌شود با ارزش است و ما نیز تلاش می‌کنیم با حمایت هواداران و تمرکز به 3 امتیاز این دیدار دست یابیم، البته راه‌آهن نیز تیم جوانی است و در دیدارهای خارج از خانه عملکرد خوبی داشته و در ضد حملات برای هر تیمی خطرناک است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه حدادی‌فر بازیکن منحصر به فردی است، خاطرنشان کرد: وجود حدادی‌فر برای تیم ما نعمت‌ بزرگی است و به بازی تیم ما شکل می‌دهد، البته در بازی فردا از همه بازیکنان درخواست کردم در ضربات آخر عملکرد خوبی داشته باشند، 4 بازی در فولادشهر بدون گل انجام داده‌ایم و امیدواریم در دیدار فردا با به ثمر رساندن گل به 3 امتیاز بازی دست یابیم.

گل‌محمدی درباره دربی هشتاد و یکم تصریح کرد: به طور قطع دربی 81 بسیار جذاب خواهد بود و هر 2 تیم شرایط خوبی را سپری می‌کنند، البته امیدوارم پرسپولیس این دیدار را ببرد و پس از آن نیز امیدوارم دیدار دربی تماشاچی‌پسند و لذت‌بخش باشد، چون فوتبال ما به اینگونه هیجانات برای جذب هوادار نیاز دارد.

وی درباره خاطره‌انگیز‌ترین دربی خود بیان کرد: خاطره‌انگیزترین دربی برای من دیداری بود که در آن 2 بر یک به پیروزی رسیدم و دومین گل دربی را من به ثمر رساندم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره روند تیمش در نیم‌فصل دوم گفت: تیم جوانی داریم و همه بازیکنانمان جویای نام هستند و با انگیزه‌ای بسیار بالا بازی می‌کنند و به دنبال پیشرفت و قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی هستند.

گل‌محمدی اظهار داشت: افتخار می‌کنم در کنار بازیکنان جوان و متحدی کار می‌کنم و در این زمینه نیز همه ارکان باشگاه برای رسیدن به اهداف تیم تلاش می‌کنند و نسبت به حمایت تیم کم نمی‌گذارند.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین