اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۶۷
قابل قبول نیست فولاد تیم قعرنشین لیگ باشد

قاسمپور: حمایت از اسکوچیچ باید تا پایان هفته دهم ادامه داشته باشد

کارشناس فوتبال ایران گفت: حمایت از اسکوچیچ باید تا پایان هفته دهم ادامه داشته باشد و اگر تا آن موقع فولاد نتیجه نگرفت جلسه برگزار کنند و ببینند که آیا او به بن‌بست رسیده یا خیر.
۱۱:۵۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-ابراهیم قاسمپور در خصوص ناکامی‌های تیم‌های استقلال اهواز و فولاد خوزستان گفت: استقلال اهواز تیم نوپایی است که امکانات و سرمایه چندانی ندارد و به خاطر یکسری از مسائل از لیگ 2 به لیگ برتر راه‌ پیدا کرد. در این فصل هدف‌گذاری آنها فقط باید بقا در لیگ برتر باشد و برای رسیدن به این هدف کار بسیار سختی دارند بنابراین قرار گرفتن آنها در رتبه پانزدهم جدول نکته عجیبی نیست.

وی افزود: قضیه فولاد اما فرق دارد. فولاد باشگاهی است برنامه محور با سرمایه گذاری و امکانات خوب که در چند سال اخیر همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده است. درست است که این تیم چند بازیکن کلیدی خوب را به دلایل مختلف از جمله مسئله سربازی از دست داده و این موضوع در نتایج تیم تاثیر گذار بوده اما قابل قبول نیست که این تیم قعرنشین لیگ باشد. شاید عنوان می‌شود یکسری افراد خارج از مجموعه فولاد هستند که برای این تیم حاشیه سازی کرده و به سکوها خط می‌دهند اما این موضوع در فوتبال خوزستان چیز جدیدی نیست و سال‌هاست که شاهد آن هستیم.

کارشناس خوزستانی فوتبال ایران در خصوص اینکه چقدر اسکوچیچ، سرمربی فولاد، در ناکامی‌های اخیر نقش داشته تصریح کرد: همه تقصیرها را نمی‌توان برگردن سرمربی تیم انداخت. از نظر من نقش سرمربی در ناکامی یک تیم 25 درصد است، 45 درصد بازیکنان تاثیرگذارند و 30 درصد هم مدیریت باشگاه و عوامل حاشیه‌ای و بیرونی تیم اثر دارند. متاسفانه در کشورهای عربی و جدیدا هم ایران وقتی یک تیم در چند بازی نتیجه نمی‌گیرد نوک پیکان انتقادات بلافاصله به سمت سرمربی تیم گرفته می‌شود در حالی که سرمربی فقط یکی از دلایل ناکامی یک تیم در نتیجه نگرفتن است. در مقطع زمانی فعلی مسئولان باشگاه فولاد بهترین تصمیم  که حمایت از اسکوچیچ است را گرفته‌اند.

قاسمپور در پاسخ به اینکه با این حمایت‌ها آیا فکر نمی‌کنید که فاصله تیم‌های صدرنشین با فولاد زیاد شده و کار این تیم برای کسب سهمیه آسیا سخت شود تاکید کرد: حمایت از اسکوچیچ باید تا پایان هفته دهم ادامه داشته باشد و اگر تا آن موقع تیم نتیجه نگرفت یک جلسه اساسی با حضور مسئولان باشگاه، کادرفنی و بزرگان تیم تشکیل داده و بررسی کنند که آیا اسکوچیچ در فولاد به بن بست رسیده یا همچنان می‌توان با وی ادامه همکاری داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان تیم با تمام وجود برای فولاد بازی می‌کنند، گفت: من چون نزدیک تیم نیستم نمی‌توانم در این خصوص اظهار  نظر کنم. در فوتبال ایران که پلیدی و ناپاکی موج  می‌زند چنین چیزی امکان دارد. برای خود من هم در زمانی که سرمربی صنعت نفت بودم پیش آمده بود به طوری که پس از مدتی که از آن تیم رفتم گفتند فلان بازیکن یا فلان بازیکنان در فلان بازی کاری کردند که تیم نتیجه نگیرد البته در تیمی چون فولاد بعید است بازیکنی پیدا شود که برای اعتبار فوتبالی خودش هم که شده کم کاری کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین