اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۸۰۲

پیروانی در یک قدمی سرمربیگری تیم ملی جوانان؟!

سرمربی سابق تیم فوتبال جوانان ایران به احتمال فراوان بار دیگر هدایت این تیم را برای حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا بر عهده می‌گیرد.
۱۴:۱۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم جوانان ایران بعد از شکست طلسم 16 ساله توانست تحت هدایت امیرحسین پیروانی به جام جهانی 2017 کره جنوبی صعود کند و در این مسابقات با کسب یک پیروزی مقابل کاستاریکا و قبول دو شکست مقابل پرتغال و زامبیا حذف شود.

بعد از اتمام مسابقات جوانان در جام جهانی امیر حسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد. مشکلاتی که این تیم در راستای آماده‌سازی داشت در نهایت منجر به عدم کسب نتیجه در رقابت‌های انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا شد تا تیم امید ایران حدود یکسالی بدون فعالیت باقی بماند.

تمامی این اتفاقات در شرایطی رقم خورد که بعد از رفتن پیروانی به تیم امید تیم جوانان بدون سرمربی ماند و مراحل استعدادیابی بازیکنان زیر نظر کمیته جوانان انجام شد.

تیم جوانان باید از آبان‌ماه در چارچوب رقابت‌های انتخابی قهرمانی زیر 18 سال آسیا به مصاف فلسطین، اردن و سوریه می‌رود و در این شرایط هنوز سرمربی این تیم انتخاب نشده است.

بعد از مذاکرات فراوان با گزینه‌های مختلف مسئولان فدراسیون در نهایت به این جمع بندی رسیدند که امیر حسین پیروانی بهترین گزینه در مقطع فعلی است.

در جلسه روز گذشته فریدون معینی، مرتضی محصص و محمدرضا ساکت آنها روی پیروانی به جمع بندی‌ رسیدند. این درخواست که از دو هفته قبل مطرح شده در ابتدا با مخالفت پیروانی همراه بود اما او هم کم کم با این موضوع موافقت کرده است.البته نهایی شدن این مسئله در نهایت بستگی به موافقت کارلوس کی‌روش هم دارد.

کی‌روش روز گذشته در آکادمی فوتبال دقایقی با پیروانی هم صحبت شد و قرار است امروز صحبت دقیق‌تری در مورد اتفاقات رخ داده انجام دهند.

در صورت انتخاب دوباره امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم جوانان بار دیگر وضعیت کادرفنی تیم امید در ابهام قرار می‌گیرد و معلوم نیست آیا همچنان پیروانی با حفظ سمت هدایت این تیم را بر عهده دارد یا اینکه گزینه دیگری روی نیمکت لرزان دومین تیم مهمی ایران در رده ملی خواهد نشست.

تیم امید تا سال آینده مسابقه مهمی در پیش ندارد و مسئولان فرصت کافی برای تصمیم گیری در مورد این تیم دارند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین