اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۴۸
می‌توانیم به جوان‌های تیم ملی امیدوار باشیم

حاج‌رضایی: نمی‌توان طارمی و آزمون را با خداداد و دایی مقایسه کرد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌توانیم به ملی‌پوشان جوان‌ امیدوار باشیم، ولی دو بازی اخیر قطعا ملاک ارزیابی تیم ملی نیست.
۱۱:۳۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-امیر حاج‌رضایی در خصوص تغییراتی که کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی و جام ملت‌های آسیا در تیم ملی به‌وجود آورده گفت: اگر آمار دقیقی از 32 تیم شرکت‌کننده در مسابقات جام‌جهانی داشتیم که چند تغییر بعد از این تورنمنت مهم داشتند، می‌توانستیم دقیق‌تر صحبت کنیم. تیم ملی ایران نیاز به تغییر نسل داشت که کی‌روش این کار را انجام داد. فکر می‌کنم این موضوع در زمان مناسبی اتفاق افتاد. بازیکنان جوان تیم ملی ما را به آینده امیدوار کردند.

او ادامه داد: ما می‌توانیم به این جوان‌ها امیدوار باشیم، ولی دو بازی اخیر قطعا ملاک ارزیابی تیم ملی نیست و ما نمی‌توانیم پیش‌بینی دقیقی درمورد آینده داشته باشیم. این تغییر نسل باید صورت می‌گرفت و این موضوعی است که هرچند سال یک‌بار رخ می‌دهد.

این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: در بازی با هند نسبت به دیدار با گوام از لحاظ فنی و انجام بازی روان کیفیت پایین‌تری داشتیم. البته این را باید در نظر گرفت که زمین مسابقه شرایط نامناسبی داشت. بعد از بازی با عمان که به دور بعدی صعود خواهیم کرد مطمئنا این جوان‌ها می‌توانند بهتر خودشان را نشان دهند، در ضمن همیشه باید برای استفاده از جوان‌ها هزینه داد.

حاج‌رضایی در مورد مقایسه سردار آزمون و مهدی طارمی با خداداد عزیزی و علی دایی، اظهار داشت: طارمی و آزمون را نمی‌توان با خداداد و دایی مقایسه کرد. من معتقدم سبک آنها متفاوت است. خداداد عزیزی یک فوتبالیست باهوش و تکنیکی بود که دریبل‌زنی فوق‌العاده‌ای داشت. دایی هم یک بازیکن سختکوش، زحمتکش و فداکار بود که از لحاظ گلزنی و هوش گلزنی، جزو بهترین‌ها بود و دو پاس تاریخی هم در دوران فوتبالش داشت. طارمی و آزمون اما تقریبا شبیه هم بازی می‌کنند. حرکات آنها در روزی زمین و استیل آنها تقریبا شبیه هم است و یک نکته مشترک هم در آنها دیده می‌شود، اینکه هر دو خوش‌اخلاق هستند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین