اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۳۳۷

بچه‌ها در خواب و بیداری مسابقه دادند

سخنگوی کمیته تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: اینکه می گویند می‌توانستیم ویزای انگلیس را 48 ساعته بگیریم، درست نیست، چون امکان نداشت.
۱۵:۰۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیمور غیاثی در گفت‌وگویی، در مورد حضور ملی پوشان دوومیدانی در مسابقات جهانی و مشکلات به وجود آمده در مورد ویزای انگلیس اظهار داشت: انگلیسی ها در مورد دادن ویزا به ما واقعا کارشکنی کردند و دقیقه 90 و آن هم با پیگیری‌ها فراوان ویزا به دست‌مان رسید و وقتی به لندن رسیدیم، بچه‌ها در خواب و بیداری مسابقه دادند. اصلا شرایط خوبی نداشتیم.

وی در مورد اینکه حدادی گفته است فدراسیون می‌توانست ویزا را 48 ساعته بگیرد، اما این کار را نکرد، گفت: اصلا اینطور نیست و این شرایط وجود نداشته است. ما حتی با وزارت ورزش و امور خارجه هم که صحبت کردیم گفتند به دیپلمات‌های ما هم ویزا ندادند. خیلی پیگیری کردیم و به فدراسیون جهانی نامه زدیم و در حال یک روز مانده به مسابقه روادید ما رسید و با سختی زیادی به مسابقه رسیدیم.

سخنگوی کمیته تیم‌های ملی دوومیدانی ادامه داد: ما آخرین گروهی بودیم که سهمیه جهانی گرفتیم و به همین دلیل بلافاصله بعد از آسیایی برای ویزا اقدام کردیم، اما نخواستند بدهند و اذیت کردند. در حالی که آنها باید خودشان پاسپورت را برای زدن ویزا به دوبی می‌فرستادند، اما ما خودمان این کار را کردیم تا سریعتر این کار صورت بگیرد.

غیاثی در مورد نتایج گفت: احسان حدادی و تفتیان خیلی آماده بودند، اما دیر رسیدن کار آنها را خراب کرد. در این بین حسین کیهانی به دلیل اینکه مسابقه اش دیرتر بود، نتیجه بهتری گرفت و رکورد زد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین