اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۳۱۹

صحبت درخشان؛ صحبت کلیه بازیکنان بود

مربی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: صحبت‌های درخشان درمورد تعطیلی تمرینات فقط حرف او نبود بلکه صحبت کلیه بازیکنان تیم نفت بود که توسط سرمربی عنوان شد.
۱۳:۲۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجتبی خورشیدی در گفت‌وگویی، در خصوص حل مشکلات مالی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم خبری مبنی بر حل مشکلات به گوش ما نرسیده است اما امیدوارم که این موضوع هرچه زودتر حل شود.

وی درباره اظهارات حمید درخشان مبنی بر اینکه اگر مشکلات مالی حل نشود تمرینات تیم نفت برگزار نخواهد شد، ادامه داد: درخشان این صحبت‌ها را از قول خودش نگفته بلکه حرف او حرف همه بازیکنان تیم بوده است. بازیکنان دیروز در تمرین حاضر شدند و یکسری لباس تمرین پوشیده و یکسری حتی لباس هم به تن نکردند اما حاضر به تمرین نشدند.

مربی تیم نفت افزود: آنها گفتند که زندگی ما به دلیل مشکلات مالی سخت می‌گذرد، صحبت‌هایی که حمید درخشان انجام داد صحبت خود او نبود بلکه صحبت کلیه بازیکنان تیم بود؛ البته مسئولان باشگاه قول‌هایی برای حل مشکلات مالی دادند اما فعلا این اتفاق نیفتاده است. روز پنج‌شنبه هم تمرکز بازیکنان روی همین مساله بود اما شب گذشته با سرپرست تیم که صحبت می‌کردم عنوان کرد که طی امروز و فردا این مشکلات حل خواهد شد. من هم امیدوارم که این مساله هرچه زودتر حل شود تا با روحیه مناسبی به مصاف تراکتورسازی برویم.

خورشیدی در پایان افزود: امروز تمرین برگزار نمی‌شود و مطمئناً اگر پول نرسد این مساله ادامه خواهد داشت اما امیدوارم که در این یکی دو روز اتفاقات خوبی رخ دهد تا ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین