اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۹۳۳

روی حرکات دست و پایم باید زیاد کار کنم

دارنده نشان طلای مسابقات جودوی قهرمانی آسیا گفت: دو سه هفته آینده راهی کشور تایلند می‌شوم تا زیرنظر مربیان MMA روی نقاط ضعف‌‌ام کار کنم و آماده حضور در مسابقات MMA شوم.
۱۴:۱۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| جواد محجوب کاپیتان سابقتیم ملی جودو طی چندماه گذشته از رشته جودو و تیم ملی کناره‌گیری کرد و اعلام کرد که می‌خواهد در مسابقات MMA فعالیت خود را آغاز کند. وی بلافاصله راهی کشور تایلند شد و در کمپ‌های تمرینی کار خود را آغاز کرد. او در حال حاضر برای رسیدن به اوج آمادگی تمرینات خود را پیگیری می‌کند و به زودی برای حضور در مرحله دوم کمپ تمرینی تایلند راهی این کشور خواهد شد.

جواد محجوب در گفت‌وگویی، در مورد تمرینات خود، اظهار داشت: در حال حاضر تمریناتم را به صورت جدی زیر نظر خسروی‌نژاد در ایران پیگیری می‌کنم. همه شرایطم از لحاظ بدنی آماده است، اما یک مصدومیت قدیمی از دوران فعالیت در جودو دارم که این مصدومیت در تمرینات بوکس که انجام می‌دادم، اذیتم می‌کرد اما در حال حاضر بهتر شده‌ام و دیگر از ناحیه دنده‌های قفسه سینه‌ام دردی ندارم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: در حال حاضر باید یک مقدار تقویت کنم تا آسیب‌دیدگی که داشتم به طور کامل رفع شود. ان‌شاءالله تا 2 یا 3 هفته آینده راهی کشور تایلند خواهم شد تا تمریناتم زیر نظر مربیان MMA پیگیری شود. برای موفقیت در رشته MMA نباید تمرین‌ها را رها کنم. می‌روم تایلند تا زیرنظر مربیان MMA تمرین کنم و ایراداتی را که دارم آنها مطرح کنند تا با کار کردن روی این نقاط ضعف، بیشتر آماده حضور در مسابقات MMA شوم. احتملاً یک ماه در تایلند بمانم.

جواد محجوب این قهرمان سابق تیم ملی جودو که این روزها برای فعالیت در مسابقات MMA تمرینات خود را پیگیری می‌کند، گفت: بحث حضور در مسابقات MMA این طور نیست که فقط با آشنا بودن با فنون جودو بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم. من فن گرفتن حریف و مسائل جودو را به‌ خوبی می‌دانم اما برای موفقیت در این رشته باید در رشته‌های بوکس و جوجیتسو که جدا از رشته جودو است، کار کنم. هر کدام از این دو رشته یک ورزش حرفه‌ای است و باید روی این دو رشته نیز آموزش‌های لازم را ببینم. 6 ماه آینده اگر روی دست و پایم کار کنم دیگر آماده حضور در مسابقات MMA هستم.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: حضور در مسابقات MMA خیلی سخت نیست. با توجه به اینکه من یک قهرمان در رشته جودو هستم قطعاً می‌توانم در این مسابقات هم موفق باشم. اول خدا باید سلامتی را به همه ما بدهد و بعد از آن ما می‌توانیم به اهدافمان در زندگی رسیم. خوشحالم از اینکه در زندگی همیشه لطف خدا شامل حالم بوده و اگر بتوانم در طول چند ماه آینده روی نقاط ضعف در قسمت دست و پا کار کنم، قطعاً در مسابقات MMA می‌توانم موفق باشم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین