اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۹۰۹

خدا را شکر با دست خالی به ایران برنگشتم

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: در دیدار فینال مقابل حریف روس غافلگیر شدم و کشتی از دستم خارج شد.
۱۲:۲۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| آرمان علیزاده عبدولی در گفت‌وگویی، درباره کسب مدال نقره کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: زحمت زیادی در این چند ماهه در اردوها کشیده بودم و خدا را شکر که مدال گرفتم و با دست خالی به ایران باز نمی‌گردم.

وی ادامه داد: البته سال قبل موفق به کسب مدال برنز شده بودم و امسال این برنز را به نقره تبدیل کردم هر چند این نقره می‌توانست طلا باشد، اما در فینال غافلگیر شدم؛ در شروع مسابقه 4 امتیاز به راحتی به حریفم دادم و کشتی از دستم خارج شد، در حالی‌که می‌توانستم حتی حریفم را با نتیجه عالی شکست دهم چون اختلاف ما اینقدر نبود.

دارنده مدال‌های نقره و برنز جوانان جهان تصریح کرد: خدا را شکر که برای اولین بار در تاریخ کشتی فرنگی به عنوان قهرمانی جهان در جوانان رسیدیم. این نتیجه ارزسمندی است که حاصل تلاش تمام بچه‌های تیم حتی نفراتی است که موفق به کسب مدال نشدند.

علیزاده با بیان اینکه سال آینده باید در رده بزرگسالان کشتی بگیرم، گفت: تمام تلاشم این است بتوانم همین روند را هم در بزرگسالان ادامه دهم. بعد از چند روز استراحت تمریناتم را اگر اشکانی اجازه بدهد در اردو آغاز خواهم کرد و برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در رده بزرگسالان تلاش خواهم کرد.

نایب قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان خاطر نشان کرد: تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک 2020 توکیو است که امیدوارم بعد از انتخاب برای آن مسابقات، موفق به کسب یک مدال خوش رنگ هم شوم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین