اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۷۳۶

فیلیپین میزبانی مناسبی برای مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا ندارد

دبیرکل فدراسیون والیبال ایران گفت: در بازدیدها متوجه شدیم فیلیپین وضعیت مناسبی برای میزبانی مسابقات قهرمانی زنان آسیا ندارد.
۰۰:۱۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال و عضو کمیته کنترل و فنی مسابقات والیبال زنان قهرمانی آسیا درباره جلسات برگزار شده با مسئولین این رقابت ها اظهار داشت: امروز صبح جلسه ای با کمیته کنترل و مسئولین برگزاری مسابقه داشتیم تا ابتدا همه با هم آشنا شوند و وظایف هر کس به طور مجزا تشریح شود.

وی افزود: بعد از اتمام جلسه بنده به عنوان عضو کمیته کنترل و کمیته فنی به همراه شانریت که دبیر کل کفدراسیون والیبال آسیا است که همچنین رییس کمیته فنی این رقابت ها هم محسوب می شود از سالن اصلی مسابقه بازدید کردیم که متوجه ایرادات زیادی شدیم که البته برخی از آن ها قابل اصلاح است.

ایشان ادامه داد: پس از این بازدید کلی، مجددا جلسه ای با روسای برگزار کننده داشتیم تا گزارش بازدیدها را در اختیارشان قرار دهیم و آن‌ها هم هرچه سریع تر نقص های قابل اصلاح را درست کنند. در نهایت هم از ساعت 7 تا 10:30 شب گذشته جلسه هماهنگی را برگزار کردیم و لیست همه بازیکنان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. فقط تیم سریلانکا که امشب به فیلیپین رسیده است باید در جلسه فردا مدارکش را در اختیار کمیته فنی قرار دهد.

دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به وضعیت نامناسب میزبانی فیلیپین به ویژه در بخش فنی مسابقات عنوان کرد: متاسفانه میزبانی خیلی مطلوب نیست و ایرادات زیادی در همه بخش ها وجود دارد. مثلا در سال اصلی مسابقات رختکن‌ها هنوز کاملا مجهز نشده است و میز ماساژ هم ندارد. در سالن اصلی اسکوربرد کار نمی کرد و قول دادند تا فردا اسکوربرد جدید نصب کنند. در سالن دوم هم اسکوربردش فقط امتیازها را ثبت می کرد. در واقع فقط شرایط هتل و تغذیه خوب است و نمی‌توان نمره خوبی به بقیه موارد داد.

عضو کمیته کنترل رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: باید پیش از اعطای امتیاز میزبانی نماینده ای از کنفدراسیون والیبال آسیا به فیلیپین می آمد و شرایط میزبانی را می‌سنجید. اما از سوی دیگر و با توجه به مشکلاتی که فدراسیون والیبال فیلیپین در بخش مدیریت داخلی اش دارد، شاید AVC خواسته بحث توسعه والیبال و اعتماد را در این والیبال این کشور تقویت کند و به همین علت امتیاز میزبانی را با این استدلال به این کشور داده است.

افشاردوست همچنین درباره انتخاب دو نماینده ایرانی در مهم ترین کمیته رقابت‌ها و در کنار شانریت دبیر کل کنفدراسیون والیبال آسیا توضیح داد: برعکس تصور برخی که فکر می کنند ما خودمان در فدراسیون این تصمیم ها را می گیریم و یا نوبتی به عنوان مسئولین رقابت ها انتخاب می شویم، باید بگویم که این انتخاب ها توسط AVC انجام می‌شود و وابسته به مسئولیت افراد در کمیته های مختلف کنفدراسیون والیبال آسیا است. از سوی دیگر برگزاری تورنمنت های مختلف و همچنین میزبانی هایی که ایران داشته هم از چشم فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا دور نمی ماند و نوع و کیفیت کار مورد رصد قرار می گیرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین