اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۶۵۴

برگزاری رقابت های قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان

بنا به اعلام مدیر تیم های ملی والیبال نشسته رقابت های قهرمانی کشور والیبال نشسته و اردوهای تیم ملی برگزار می شود.
۱۵:۴۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، رضایی مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور بانوان و نیز آغاز اردوهای تیم ملی بانوان از مهر ماه خبر داد.

وی پیرامون این خبر افزود: اوایل شهریور ماه مسابقات قهرمانی کشور بانوان برگزار می شود و در خلال آن بازیکنان برتر شناسایی و به تیم ملی دعوت خواهند شد.

رضایی گفت: البته پیش از برگزاری این مسابقات، اولویت انجمن بر معرفی کادر فنی تیم ملی بانوان متمرکز است و تا اول شهریور ماه کادر فنی معرفی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته آقایان خاطر نشان کرد: پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخاب بازیکنان، اردوهای تیم ملی بانوان برای مسابقات جهانی و نیز پاراآسیایی جاکارتا از اول مهر ماه برپا خواهد شد.

وی با اشاره به ورود تیم ملی آلمان به ایران گفت: همان طور که قبلا اعلام شد، تیم ملی والیبال نشسته آلمان برای برگزاری اردوی مشترک به ایران می آید و تمریناتی را با تیم ملی جوانان انجام خواهد داد.

رضایی در پایان افزود: طبق برنامه ی پیش بینی شده، تمرینات تیم ملی آلمان صبح ها در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد و بعدازظهرها نیز دیدارهایی تدارکاتی با تیم ملی جوانان و نیز سه تیم استانی پیش بینی شده که برنامه ی آنها نیز به زودی اعلام می شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین