اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۵۹۸

مصاحبه بازیکنان پیکان در شان آنها نبود

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: تیم ما فهیم‌ترین و باشعورترین تماشاگران فوتبال در لیگ برتر را دارد.
۰۹:۵۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجتبی لطفی در گفت و گویی، در مورد پیروزی 3 بر 2 مقابل پیکان و مصاحبه‌هایی که بازیکنان این تیم قبل از بازی با پارس جنوبی داشتند گفت: برخی از بازیکنان پیکان مصاحبه‌هایی انجام داده بودند که در شان و شخصیت آنها نبود. مسئولان باشگاه پارس جنوبی و شهر جم میزبانی شایسته‌ای از تیم پیکان به عمل آوردند و در نهایت هم بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم. هواداران تیم پارس جنوبی هم با احترام خاصی نسبت به تیم پیکان رفتار کردند. تیم پارس جنوبی با شعورترین و فهیم‌ترین تماشاگران فوتبال ایران را دارد و تماشاگران استان بوشهر و شهرستان جم از جمله فهیم‌ترین تماشاگران فوتبال هستند. آنها برای تیم ما هم سنگ‌ تمام گذاشتند.

وی در مورد اینکه تصور می‌کرد پارس جنوبی در 2 هفته اول لیگ برتر صدرنشین باشد اظهار داشت: تیم پارس جنوبی در لیگ یک آمارهای خوبی از خود به جا گذاشته بود و می‌دانستیم در لیگ برتر هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما حریفان لیگ‌ برتری‌ ما به ذهن‌شان خطور نمی‌کرد که تیم ما چنین شرایط مناسب و خوبی را داشته باشد و امیدوارم که این روند رو به رشد را ادامه بدهیم.

بازیکن پارس جنوبی در مورد اینکه بازیکنان و تیم‌ها در لیگ برتر و لیگ یک از نظر فنی چقدر باهم تفاوت دارند عنوان کرد: بازیکنان در لیگ برتر و لیگ یک از نظر فنی خیلی باهم تفاوت ندارند. لیگ برتر ویترین فوتبال کشور است و طبیعی است که بازیکنان حاضر در لیگ برتر از نظر اعتماد به نفس شرایط بهتری داشته باشند و تجربه بیشتری هم در فوتبال باشگاهی دارند.

لطفی در مورد بازی با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر گفت: به نتایج این تیم در دو هفته اول لیگ کاری نداریم. سپاهان تیمی قدرتمند و پرتماشاگر و پر افتخار است و با تمام توان مقابل این تیم قرار می‌گیریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین