اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۵۸۷

رقبایم هر هفته در کوران مسابقات هستند

ملی پوش دوچرخه سواری گفت: در ایران مسابقه‌ای نداریم که همراه با آموزش باشد و چیزی به شما اضافه کند.
۰۱:۰۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد دانشور در مورد قهرمانی‌اش در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: با 2 تا 3 هفته وارد این مسابقات شدم. آمادگی بالایی دارم و تا مسابقات داخل سالن آسیا به اوج آمادگی می‌رسم و سعی می‌کنم بهترین نتیجه را بگیرم.

وی در مورد اینکه در چه موادی شرکت می‌کند، گفت: با نظرات ابوحیدریف سرمربی تیم ملی تمرکز زیادی روی تیم اسپرینت داریم و در قهرمانی آسیا هم نتیجه خوبی گرفتیم. از لحاظ تیمی بسیار هماهنگ هستیم و در کایرین هم خود من آمادگی‌ام بالا است.

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در مورد حریفان آسیایی گفت: سطح آسیا در بخش سرعت بسیار بالا است و باید تلاش زیادی کنیم. با برنامه ریزی سرمربی تیم ملی و تلاش خودم می‌توانم بهترین نتیجه را بگیرم، چون از لحاظ تمرینی و تجهیزات بهترین شرایط را دارم. هدف اصلی ما حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا است و این نظر مربی است که تا آن زمان در چه رقابت‌هایی شرکت کنیم.

دانشور در مورد برگزاری اردوهای خارجی گفت: نطر من باشد، می‌گویم که از همین امروز باید آغاز شود، چون رقبای من حداقل هفته‌ای یک بار در مسابقات خارجی شرکت می‌کنند و از فضای مسابقه‌ دور نیستند. برعکس فضای مسابقه ما محدود است و مسابقاتی که در داخل برگزار می‌شود همه رقبا از یکدیگر شناخت دارند و نمی‌توان گفت رقابتی داریم که با آموزش همراه باشد.

وی ادامه داد: به خاطر رنکینگی که دارم درخواستم این است که بتوانم در مسابقات مهم مانند جایزه بزرگ های جهانی و اروپایی حاضر شوم. در اروپا هر هفته مسابقه برگزار می‌شود و می‌توانیم در کوران مسابقات قرار بگیریم و با رقبا مبارزه کنیم.

 محمد دانشور در بخش کایرین قهرمانی کشور به مقام نخست دست یافت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین