اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۵۷۶

تعویض دو بنده کشتی‌گیران سنگین وزن ایران و روسیه

کشتی‌گیر کشورمان پس از کسب مدال برنز رقابت‌های کشتی سنگین‌وزن فرنگی جوانا جهان با قریادهای یا علی مدد به خوشحالی پرداخت.
۲۱:۵۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که در دیدار رده بندی سنگین وزن، فرنگی کاران ایران و روسیه به مصاف یکدیگر رفته بودند و در حالی که 53 ثانیه از شروع مسابقه گذشته بود داور اعلام کرد که دوبنده‌های آنها باید تغییر کند یعنی میرزازاده که دوبنده آبی بر تن داشت باید دوبنده قرمز بر تن می‌کرد و حریف روسی بالعکس. این باعث شد مدتی از زمان شروع مسابقه به تعویق بیفتد و دو کشتی‌گیر دوبنده‌های خود را تعویض کردند.
این در حالی بود که هیچکدام از مربیان دو تیم و حتی داوران در شروع مسابقه متوجه این موضوع نشده بودند.

از دیگر نکات جالب این رقابت این بود که هنگامی که داور وسط سوت شروع دیدار را به صدا درآورد کفشش از پایش خارج شد که این موضوع باعث خنده اطرافیان و تماشاگران حاضر در سالن شد.

امروز تماشاگران زیادی با پرچم‌های سه رنگ کشورمان در سالن مسابقات حضور پیدا کرده اند و به تشویق نمایندگان کشورمان می‌پرداختند.

بعد از پیروزی امین میرزازاده مقابل حریف روسی، وی با فریادهای یا علی مدد خوشحالی‌اش را ابراز کرد تماشاگران نیز با شعار امین دوست داریم در شادی او شریک شدند.

در هنگام توزیع مدال‌های سنگین‌وزن کشتی فرنگی که در این وزن کشتی‌گیر گرجستانی صاحب مدال طلا شد، به اشتباه سرود ملی کشور دیگری پخش شد که این موضوع با اعتراض گرجی‌ها مواجه شد و مسئولان برگزاری این رقابت هم از تیم گرجستان عذرخواهی کردند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین