اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۴۳
شاید تیم شگفتی‌ساز جام حذفی ما باشیم

سرمربی شهرداری سمنان: حریف آسانی برای استقلال نخواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سمنان گفت: تیم جوانی داریم اما می‌توانیم با ارائه یک بازی خوب مقابل استقلال شگفتی‌ساز جام حذفی شویم.
۱۶:۳۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-اکبر مختاری در خصوص دیدار روز جمعه تیمش مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: هدف ما این است در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و از حیثیت فوتبال سمنان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما جوان است و اکثرا نفرات‌مان زیر 23 سال سن دارند که بیشتر هم بومی هستند. در حد بضاعت‌مان تیمداری می‌کنیم و در رقابت‌های استانی توانستیم مجوز حضور در جام حذفی را به دست بیاوریم. رویارویی با استقلال فرصت خوبی است تا خودمان را نشان دهیم.

سرمربی شهرداری سمنان با بیان اینکه شاگردانش برای بازی با استقلال از انگیزه بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: بدون تردید این دیدار مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد و همین مسئله انگیزه ما را چند برابر خواهد کرد تا با ارائه یک بازی خوب و پایاپای مقابل استقلال اعتماد به نفس‌مان را بالا ببریم.

مختاری در واکنش به این موضوع که تیمش شانسی برای صعود به مرحله بعد جام حذفی ندارد و مقابل استقلال شکست خواهد خورد، یادآور شد: ما هرگز ناامید نیستیم چرا که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. چه بسا تیم شگفتی‌ساز جام حذفی تیم شهرداری سمنان باشد.

وی خاطرنشان کرد: بازی با استقلال بهترین فرصت برای تجربه‌اندوزی شاگردان من است و با احترمی که برای تیم حریف قائل هستم باید بگویم در این دیدار حریف دست‌وپا بسته‌ای مقابل استقلال نخواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سمنان افزود: در دوران بازیگری همراه تیم ابومسلم چند بار مقابل استقلال و پرسپولیس به میدان رفتم و در یکی از بازی‌ها توانستم پاس گل دهم. یک بار هم در دوران مربیگری اکبر میثاقیان در ابومسلم در جام حذفی به استقلال برخورد کردیم که در بازی رفت این تیم را شکست دادیم اما در بازی برگشت حذف شدیم.  در ابومسلم با مربیان بزرگی از جمله فیروز کریمی و فرهاد کاظمی کار کردم و چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم.

مختاری گفت: لازم می‌دانم از شربت‌دار شهردار سمنان، عموزاده  رئیس سازمان فرهنگی و معاون او خانم روشنایی تشکر کنم که برای تیم ما دل می‌سوزانند و حمایت‌مان می‌کنند. تیم ما روز پنجشنبه راهی تهران خواهد شد و در یکی از هتل‌های شرق تهران اقامت خواهیم کرد تا خود را برای دیدار روز جمعه با استقلال آماده کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین