اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۱۹۶

واکنش قائم مقام باشگاه تراکتورسازی به رفتار زشت هواداران این باشگاه

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز، گفـت: در 2 بازی ابتدایی به دلیل بدشانسی نتوانستیم امتیاز بگیریم و امیدوارم بدشانسی گریبان تراکتورسازی را رها کند.
۱۳:۴۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| کاظم شهریاری در گفت‌وگویی، در مورد شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، گفت: بازی خوبی بود. عملکرد قابل قبولی در این مسابقه داشتیم و بازیکنان جوان و با تجربه تیم بسیار خوب کار کردند. همانطور که همه دیدند حق مان باخت نبود اما فوتبال همین است. امیدوارم در ادامه لیگ بدشانسی دست از سر ما بردارد و بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در مورد اشتباهاتی که از برخی بازیکنان تراکتورسازی مخصوصا در خط دروازه سر می‌زند، تصریح کرد: این بازیکنان جوان هستند و نیاز به تجربه دارند. بزرگترین فوتبالیست‌ها هم مرتکب اشتباه می‌شوند. کادرفنی همه این مسائل را زیر نظر دارد و آنها بهتر از همه می‌توانند مسائل را آنالیز کنند. مطمئن باشید هر چه پیش برویم شرایط تراکتورسازی بهتر خواهد شد.

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی در مورد ناراحتی هواداران تراکتورسازی از منشا، گفت: منشا بعد از گل به سمت هواداران تراکتورسازی رفت و با شادی که انجام داد باعث تحریک هواداران شد، البته منشا در پایان بازی اعلام کرد فکر کرده آنها هوادار پرسپولیس هستند و دچار اشتباه شده است.

وی در مورد فحاشی‌هایی که از سوی هواداران تراکتوسازی صورت گرفت، گفت: هرمعلولی نیازمند علتی است. اتفاقی که درون یک بازی رخ می‌دهد نشات گرفته از یک علت است. رفتار هواداران در عکس‌العمل اتفافات است. به طور مثال در ماجرای کرنر که بعد از لحظاتی تصمیم عوض و به اوت بغل دروازه تبدیل شد هواداران واکنش منفی نشان دادند. بهتر است به اتفاقات مثبت نگاه کرد. یک عده هم اگر شعارهای خوبی می‌دهند نباید به آن توجه کرد تا کم کم خودشان متوجه اشتباهشان شوند. نه در ورزشگاه آزادی و نه در ورزشگاه یادگار امام فحاشی مورد قبول نیست و هیچکسی این کار را نمی‌پسندد. از طرف دیگر هم امیدوارم اشتباهات درون زمین کم شود تا این مسئله به سکوها کشیده نشود.

شهریاری در ادامه تأکید کرد: هواداران واقعا اعضای تیم را شگفت زده کردند. آنها مثل همیشه یار و پشتیبان تیم بودند و با تشویق‌های خود باعث ایجاد انرژی دوچندان در بین بازیکنان شدند. کار بزرگی که از سوی هواداران صورت گرفت تشویق بازیکنان به صورت ایستاده در پایان بازی بود. واقعا این کار ارزش زیادی داشت و باعث شد بازیکنان در ادامه تلاش بیشتری برای شادی دل هواداران کنند.

وی در رابطه با دیدار هفته آینده تراکتورسازی مقابل استقلال، خاطر نشان کرد: استقلال هم تیم خوبی است که تغییرات زیادی داشته است. بازی در مقابل استقلال در تهران حساسیت خودش را دارد اما تلاش می‌کنیم در این بازی نتیجه بگیریم و دست پر تهران را ترک کنیم. متاسفانه در این دو بازی اسیر بدشانسی بودیم. امیدوارم بدشانسی هر چه زودتر گریبان تراکتورسازی را رها کند.

قائم مقام تراکتورسازی در پایان تأکید کرد: از کادرفنی و بازیکنان به دلیل تلاش و عملکرد خوبشان تشکر ویژه می‌کنم. همچنین بابت حضور پرشمار هواداران هم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین