اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۱۲۸

کشتی در حال پوست‌اندازی است

وزیر ورزش و جوانان آینده کشتی ایران را بسیار خوب توصیف و از شرایط فعلی این رشته نیز ابراز رضایت کرد.
۲۱:۰۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر عصر امروز با حضور در خانه کشتی از نزدیک تمرینات تیم های ملی کشتی ازاد و فرنگی را در آستانه رقابتهای جهانی فرانسه نظاره گر شد.

در این بازدید رسول خادم رییس فدراسیون کشتی آخرین وضعیت ملی پوشان را تشریح کرد و گزارشی از نحوه انتخاب و آمادگی ملی پوشان ارایه داد.کادر فنی و ملی پوشان هم دقایقی با سلطانی فر صحبت کردند.

وزیر ورزش و حوانان دقایقی نیز در جمع ملی پوشان از وضعیت کشتی ایران ابراز رضایت کرد و از علاقمندی خود به کشتی به عنوان پرافتخارترین ورزش ایران در جهان سخن گفت.

سلطانی فر با بیان اینکه در طی هشت ماه گذشته به عنوان وزیر ورزش و جوانان همیشه پیگیر کشتی بوده ام، تصریح کرد: حمایت گسترده ای از برنامه های فدراسیون کشتی داریم و وظیفه خود می دانیم این رشته را پشتیبانی کنیم و البته فدراسیون کشتی با مدیریت خوب رسول خادم از پتانسیل بخش خصوصی هم استفاده کرده است.

وزیر ورزش و جوانان از رسول خادم به عنوان فردی نام برد که با شوق و تعهد کشتی ایران را با علاقه اداره کرده است.

سلطانی فر از قهرمانان کشتی ایران در گذشته و حال حاضر به نیکی یاد کرد و با اشاره به حسن یزدانی که مدال طلای المپیک بدست آورد، اظهار داشت: این کشتی گیر می تواند رکورد مدال های تاریخ کشتی ایران را بشکند و دیگر کشتی گیران هم از پتانسیل بسیار خوبی بر خوردارند که می توانند تا سالها برای ایران افتخار آفرینی کنند.

وی گفت: تیم ملی کشتی ایران در رشته های آزاد و فرنگی در حال پوست اندازی است و جوانان در حال ظهور و بروز استعدادهای خود هستند و با توجه به برنامه ریزی های فدراسیون کشتی، قطعا آینده بسیار خوب و درخشانی در انتظار کشتی ایران است.

در حاشیه حضور سلطانی فر، ملی پوشان کشتی با ابراز خرسندی از توجه ویژه وزیر ورزش و حوانان وقتی از کشتی ایران صحبت کرد، وی را مورد تشویق خود قرار دادند.

انتهای پیام/ا

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین