اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۰۰۷

مساوی ضعیف‌ترین نتیجه بود

مدیر آکادمی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ داور دو سه پنالتی هم می‌توانست برای تیم ما بگیرد که این کار را نکرد.
۲۰:۲۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| صادق ورمرزیار پس از تساوی 2 بر 2 امیدهای استقلال و پرسپولیس در باشگاه‌های تهران در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی بود استقلال هم بازی را خوب شروع کرد و یک بر صفر از حریف پیش افتاد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم که روی اشتباه داور و پنالتی گل خوردیم. در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم که روی یک ضد حمله گل دوم را دریافت کردیم. اما بعداز گل دوم تمام مسابقه دست تیم ما بود و ضعیف‌ترین نتیجه مساوی می‌توانست باشد.

وی در مورد غیبت نورافکن در تیم امیدهای استقلال گفت: این دوستان بازی‌های سختی داشتند و ما هم بازیکنان امیدهای‌مان آماده و هماهنگ بودند و هماهنگی و هارمونی آنها را دیدید. من هم همانطور که پارسال نوید داشتن یک آکادمی خوب را به استقلال داده بودم امسال این کار را کردم. ما در نبود بازیکنان دیگر هم روز موفقی را پشت‌سر گذاشتیم.

مدیر آکادمی تیم فوتبال استقلال در مورد نحوه قضاوت بازی گفت: قطعاً داوری این مسابقه در حدواندازه لیگ برتر نبود، داور می‌توانست دو سه پنالتی دیگر هم برای تیم ما بگیرد که به دلیل اخراج یک بازیکن از پرسپولیس این کار را نکرد.

ورمرزیار در مورد دلیل غیبت نورافکن در دربی امروز گفت: وضعیت محرومیت نوارفکن، قائدی‌فر و حسینی هنوز مشخص نشده بود. به همین دلیل صلاح دانستیم روی تیم خودمان تمرکز کنیم و همه دیدید که چه تیم خوب و منظمی داشتیم بازی خوب و هماهنگی ارائه کردیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ورمزیار استقلال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین