اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۹۷۶

زحمات فدراسیون، مربیان داخلی و خود بازیکنان را نباید نادیده بگیریم

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: تمام مربیان خارجی که به ایران می‌آیند از کنار والیبال ما پیشرفت می‌کنند.
۱۶:۰۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مسعود آرمات در گفت‌وگویی، درمورد نتایج اخیر تیم ملی والیبال امید ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اینکه گفته شده اگر سیچلو نبود والیبال ایران نابود می‌شد، اظهار داشت: واقعاً جای تاسف دارد که یک نفر با صحبت‌هایش تمام مربیان ایرانی و والیبال ایران زیرسوال می‌برد. من کاری به مسائل فنی تیم امید کاری ندارم، چون کسی از من نظر کارشناسی نخواسته است. من تندروان، مربی تیم امید را قلباً دوست دارم، اما باید بداند که امثال سیچلو مدیون والیبال ایران هستند نه اینکه برعکس باشد.

وی ادامه داد: سیچلو مربی بزرگی است. او با دانش و به روز است و احترام زیادی برای وی قائل هستم، اما همه باید بدانند تمام مربیان خارجی که به ایران می‌آیند از کنار والیبال ما پیشرفت می‌کنند. اگر تیم‌های ملی ما نتیجه می‌گیرند فقط حاصل کار سیچلو، لوزانو و ولاسکو و... نیست، بلکه بازیکنان و مربیان ایرانی لیاقتش را دارند و تلاش می‌کنند.

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران عنوان کرد: درست است از زمانی که ولاسکو آمده است تغییرات زیادی در والیبال ایران ایجاد شد. من با سیچلو هم کار کرده‌ام و می‌دانم که بسیار با دانش است، اما زحمات فدراسیون، مربیان داخلی و خود بازیکنان را نباید نادیده بگیریم. تمام ملی‌پوشان ایران با مربیان ایرانی کار کرده‌اند و سپس در رده ملی در اختیار مربیان خارجی قرار گرفتند.

آرمات افزود: مگر غیر از این است که تمام ملی‌پوشان تیم امید در رده باشگاهی با مربیان ایرانی کار می‌کنند؟ سوال من این است که مربیانی مانند وکیلی و عطایی برای بازیکنانی مثل طالبی، آقچه‌لی، مجرد و ... زحمتی نکشیده‌اند؟ آیا فقط زمانی که به تیم زیر 23 سال آمدند پیشرفت کردند؟ بازیکنان در رده باشگاهی می درخشند و به تیم ملی دعوت می‌شوند. اینگونه نیست که سیچلو آنها را از دور افتاده‌ترین نقاط پیدا کند. فکر می کنم تندروان کمی عجله کرد و صحبت‌هایش کمی دور از انصاف است. امیدوارم دیگر شاهد چنین صحبت‌هایی نباشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین