اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۹۴
وزارت ورزش در حال بررسی جزیی شرایط است

انصاری‌فرد: در صورت توافق، این بار شاهد تغییرات دائمی در پرسپولیس خواهیم بود

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات این بار پرسپولیس با تغییراتی دائمی مواجه خواهد شد.
۱۷:۲۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

عباس انصاری‌فرد  در خصوص روند مذاکرات شرکت صنعتی ملی با وزارت ورزش برای اسپانسری باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: مذاکرات بین دو طرف خیلی خوب پیش می‌رود و تا آنجا که من خبر دارم طرفین روی جزییات در حال مذاکره هستند. فکر می‌کنم نهایتا تا پایان هفته آینده توافق نهایی بین آنها حاصل خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت در نظر دارد تغییراتی در هیئت مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس به‌وجود بیاورد یا نه، یادآور شد: این شرکت در نظر دارد به صورت تقریبا دائم باشگاه پرسپولیس را تحت پوشش خود قرار دهد و طبیعی است که بخواهد هیئت مدیره باشگاه را خودش انتخاب کند و این هیئت مدیره نیز مدیرعامل باشگاه را انتخاب خواهد کرد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا  قرار است او دوباره مدیرعامل این باشگاه شود، تصریح کرد: من فقط وظیفه داشتم برای کمک به باشگاه پرسپولیس این شرکت را به وزارت ورزش معرفی کنم و این کار را هم انجام دادم. اینکه حالا هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس را چه افرادی تشکیل دهند را من نمی‌دانم.

انصاری‌فرد در خصوص سابقه این شرکت در امر سرمایه‌گذاری در ورزش نیز خاطرنشان کرد: شرکت صنعتی ملی از تشکیلات بسیار قوی برخوردار است و در امر اقتصادی بسیار موفق بوده است. افرادی که قرار است از سوی این شرکت به باشگاه پرسپولیس بیایند اکثر ورزشی و کار بلد هستند و خیلی از آنها را اهالی ورزش می‌شناسند. از حالا می‌توانم این قول را به هواداران پرسپولس بدهیم که چنانچه این امر تحقق پیدا کند خیلی از مشکلات این باشگاه برای چند سال حل خواهد شد.

وی در پایان درباره تغییرات احتمالی در باشگاه پرسپولیس گفت: احتمال می‌دهم وزارت ورزش با شرکت گروه صنعتی ملی توافق نهایی کند و در این صورت تغییرات زیادی را در باشگاه پرسپولیس شاهد خواهیم بود با این تفاوت که این تغییرات دائمی خواهد بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین