اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۹۰۶

باید در روز دوم دلاورانه بجنگند

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: در روز اول 2 مدال برنز گرفتیم، اما انتظار ما و استحقاق بچه‌ها بیشتر بود که امیدوارم در چهار وزن دوم جبران کنیم.
۱۰:۵۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مسعود مصطفی جوکاردر گفت وگویی، درباره عملکرد آزادکاران جوان در چهار وزن اول مسابقات جهانی گفت: لیاقت بیشتری در روز اول داشتیم و حداقل باید 2 طلا می‌گرفتیم. امامی در یک دیدار نزدیک مغلوب حریف روس شد و متقی نیا هم به نظرم روی اشتباه تاکتیکی خودش به حریف آمریکایی باخت.

وی ادامه داد: متقی نیا اشتباه کشتی گرفت وگرنه می توانست برنده باشد و استحقاق قهرمانی را داشت؛ امامی هم به خودباوری نرسیده بود.سرلک می توانست بالاتر بیاید، اما حریف روسی اش در ثانیه‌های پایانی باخت و به فینال نرسید. شریعتی نیا خیلی کمتر از خودش کشتی گرفت و نباید به آمریکا می باخت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: در روز اول 2 مدال برنز گرفتیم، اما انتظار ما و استحقاق بچه‌ها بیشتر بود که امیدوارم در چهار وزن دوم جبران کنیم. باید در روز دوم بچه‌ها با ارائه کشتی‌های ایرانی، دلاورانه بجنگند تا شرمنده مردم نشویم و با دست پر به ایران برگردیم.

جوکار خاطر نشان کرد: کادر فنی نیازمند زمان است تا بتوانند توانایی‌های خودشان را با پیاده کردن برنامه های اصولی ثابت کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین