اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۸۶۶

متقی‌نیا مدال برنز کشتی آزاد جوانان جهان را از آن خود کرد

نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان را از آن خود کرد.
۲۱:۳۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در ادامه مسابقات چهار وزن اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از ساعت 10 صبح امروز (سه شنبه) به وقت محلی در تامپره فنلاند آغاز شده است، محمد متقی نیا نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی مدال برنز را از آن خود کرد.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر مقابل مصطفی از مصر به برتری دست یافت. وی در دور دوم به مصاف آخساربیک گولائف، نفر سوم جوانان اروپا از اسلوواکی رفت که این حریف را هم با نتیجه 8 بر 2 شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب مارک هال از آمریکا شد که با توجه به حضور حریفش به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 رادیک والی یف از روسیه را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد.

متقی نیا در دیدار رده‌بندی به مصاف محمد کوچوکی ایلدیریم از ترکیه رفت که با پیروزی 11 بر صفر به مدال برنز رسید. در این وزن 26 کشتی گیر حضور داشتند.

پیش از این یونس امامی مدال برنز وزن 60 کیلوگرم را برای ایران به ارمغان آورده بود.

به گزارش فارس، در وزن 50 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول و ظرف 3 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر از سد ریوتا ساکورای از ژاپن گذشت، اما در دور دوم (یک چهارم نهایی) با نتیجه 14 بر 7 مغلوب اصلان میکایلوف از روسیه شد که با توجه به شکست حریفش در ثانیه های پایانی مقابل نماینده آذربایجان در مرحله نیمه نهایی، از گردونه رقابت ها کنار رفت. در این وزن 15 کشتی گیر وزن کشی کرده اند.

در وزن 96 کیلوگرم نیز دانیال شریعتی نیا در دور اول استراحت داشت، وی در دور دوم با نتیجه 10 بر 5 مغلوب کولین رایموند موری از آمریکا شد که با توجه به شکست حریفش در نیمه نهایی مقابل کشتی گیر گرجستانی، شریعتی نیز از گردونه مسابقات کنار رفت. در این وزن 22 کشتی گیر روی باسکول رفته بودند.

پرونده ایران در 4 وزن اول با 2 برنز بسته شد و 20 امتیازی شدیم.

مسابقات 4 وزن دوم از ساعت 11:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین