اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۸۶

توضیح باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم درباره انتشار مبالغ قراردادها

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سیاه‌جامگان به انتشار قراردادهای این تیم واکنش نشان داد.
۱۵:۵۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- به نقل از سایت رسمی باشگاه سیاه‌جامگان، مسعود حکم‌آبادی در مورد انتشار قرارداد بازیکنان این تیم در سایت سازمان لیگ گفت: شفافیت در مسائل مالی همیشه اولویت باشگاه سیاه‌جامگان بوده، لذا نه تنها از انتشار مبالغ قراردادها شکایتی نداشته که از آن استقبال هم می‌کنیم.

وی ادامه داد: پیش از این هم به همکاران رسانه‌ای خودم اعلام کرده‌ام که حتی در صورت منتشر نکردن این قراردادها توسط سازمان لیگ، آمادگی رسانه‌ای کردن آنها را داریم، به این دلیل که مبالغ، کاملا عقلانی بوده و جزو کم‌هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره مبالغ اندک قرارداد کادرفنی این تیم خاطرنشان کرد: مبالغ 10 میلیون تومانی که در قرارداد برخی از اعضای کادر فنی قید شده، مربوط به قرادادهایی بوده که به صورت سفید امضا شده است. به هر حال برخی از دوستان، این لطف را داشتند که بدون چشمداشت مالی قرارداد سفید امضا کرده‌اند و ما به دلیل منع قانونی برای ثبت قرارداد سفید، مبلغی را زیر آن نوشتیم.

حکم‌آبادی افزود: قطعاً روی حضور برخی از افرادی که در تیم هستند نمی‌شود قیمت گذاشت، اما بدون شک به شکلی که شایسته است قراردادهای ایشان هم در زمره پرداختی‌ها قرار می‌گیرد. حضور افراد دلسوز در هر تیمی نعمت است که خوشبختانه سیاه‌جامگان از این نعمت‌ها بهره‌مند شده و همین یکی از دلایل موفقیت و همدلی تیم خواهد بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین