اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۷۸۹

گوتسه بازیکنی مهم برای کل دورتموند است

بازیکنی که پاس گل قهرمانی آلمان‌ها را در فینال جام جهانی برزیل داد، گفت: گوتسه بازیکنی است که برای کل دورتموند مهم است.
۱۴:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| آندره شورله در فصلی که گذشت، دوران سختی را با بورسیادورتموند تجربه کرد.البته سختی حضورش به خاطر مسائل فنی نبود. بلکه به مواردی مثل مصدومیت‌های زیاد ارتباط پیدامی‌کرد.

وی که 3 سال قبل پاس گل آلمان‌ها را در فینال جام جهانی برزیل به ماریو گوتسه داد، در مورد اولین دوره حضورش نزد مشکی و زردپوشان اظهارداشت:از همان روز نخست در شهر، باشگاه و تیم احساس خوشایندی داشتم.حالا هم همینطور است. با این وجود ورود به یک تیم برای من واژه‌ای مترداف با موفقیت ورزشی است.باید اعتراف کنم که از نظر ورزشی تا حدی مقصر بودم.

شورله که با یکی از روزنامه‌های کشورش صحبت کرد، افزود:می‌خواستم در باشگاهی چنین بزرگ، عملکردی خوبی را نشان دهم.اولین بازی‌هایم برای دورتموند عالی بودند.بعد مصدوم شدم و مقابل رئال مادرید با یک گل بازگشتم.گلی که به من حس بسیار خوبی داد.در آن بازی باز مصدوم شدم و از آن هنگام به بعد دیگر نتوانستم خودم را در تیم پیداکنم.

مهاجم 26 ساله ادامه داد:از خودم انتقاد می‌کنم و چند سئوال دارم.هرکسی که مرا می‌شناسد، می‌داند که آدمی هستم که به عمق وجودم توجه می‌کنم.واقعا وضعیتی که داشتم، ناراحتم می‌کرد.

او امیدوار است در فصل جدید،‌شاهد دوره موفقیت‌آمیز جدیدی در بورسیادورتموند باشد.

شورله همچنین در مورد بازگشت ماریو گوتسه نیز عنوان کرد:او به بازی من کاملا آشنا است و می‌داند در زمین چطور حرکت می‌کنم.امیدوارم با تمام توانش بازگردد. او نه فقط برای من که برای کل تیم ستاره‌ای مهم است.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین