اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۷۸۰

سرلک و متقی نیا با پیروزی شروع کردند

نمایندگان اوزان 50 و 74 کیلوگرم کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان با پیروزی مقابل حریفانشان راهی دور دوم شدند.
۱۲:۲۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مسابقات چهار وزن اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانا ن جهان از ساعت 10 صبح امروز (سه شنبه) به وقت محلی در تامپره فنلاند آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند.

در وزن 50 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول و ظرف 3 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر از سد ریوتا ساکورای از ژاپن گذشت. وی در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران روسیه و هند مبارزه خواهد کرد. در این وزن 15 کشتی گیر وزن کشی کرده اند.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر مقابل مصطفی از مصر به برتری دست یافت. وی در دور دوم به مصاف آخساربیک گولائف، نفر سوم جوانان اروپا از اسلوواکی خواهد رفت. در این وزن 26 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی در دور اول استراحت داشت. وی در دور دوم به مصاف مک ایزاک از کانادا خواهد رفت که در صورت پیروزی در مرحله بعد با برنده دیدار ازبکستان و فنلاند کشتی خواهد گرفت. در این وزن 23 کشتی گیر روی باسکول رفته اند.

در وزن 96 کیلوگرم نیز دانیال شریعتی نیا در دور اول استراحت داشت، وی در دور دوم با موری از آمریکا دیدار خواهد کرد که در صورت پیروزی در این مسابقه، در دور بعد به مصاف برنده دیدار مقدونیه و قزاقستان خواهد رفت. در این وزن 22 کشتی گیر روی باسکول رفته اند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین