اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۶۹۵

توضیح مدیر روابط عمومی لیگ‌برتر درباره جشن بهترین‌ها

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال می گوید که محدودیت زمانی باعث شده که بسیاری از آیتم های در نظر گرفته شده به پخش نرسد.
۲۰:۵۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگویی در خصوص هزینه ی مراسم برترین های فوتبال ایران که شب گذشته در برج میلاد برگزار شد، گفت: این مراسم برای فدراسیون هزینه ای در پی نداشته است و تمام هزینه های آن توسط اسپانسر مراسم پرداخت شد.

بهمنی در خصوص اینکه چرا اهدا کننده های جوایز مراسم فوتبال بیشتر افرادی از بدنه ی خود این مجموعه بودند، عنوان کرد: اجازه بدهید یک بار هم خود زحمت کشان فوتبال این جوایز را تقدیم کنند، چرا که در سالیان گذشته بازیکنان این کار را انجام می دادند. البته برخی از چهره ها هم به مراسم نیامدند؛ مثل آقای مهدوی کیا که قرار بود جوایز رده ی پایه را اهدا کند و همینطور آقای دایی که اگر ایشان حضور داشت، اهدای جایزه ی بهترین گلزن را به ایشان محول می کردیم.

وی ادامه می دهد: من خودم هم در میان اهدا کنندگان جوایز نبودم ولی چون فردی که قرار بود جایزه را بدهد نیامده بود، ناچار شدم به روی صحنه بروم. به هر حال فکر نمی کنم بد باشد یک بار هم زحمت کشان لیگ نظیر آقای بهروان، علی کاظمی و .. این کار را انجام دهند ولی در آینده اینگونه نخواهد بود.

مدیر روابط عمومی لیگ فوتبال در خصوص اینکه ساسان انصاری در مراسم حضور داشت ولی اینکه نامی از او نبرده شد باعث عصبانیتش شد، اظهار داشت: ساسان انصاری در میان بهترین گلزن های لیگ بودند ولی ما از لحاظ زمانی تحت فشار قرار داشتیم و بسیاری از آیتم هایی که در نظر گرفته بودیم به پخش نرسید. فکر می کنم مشکل از نظر فنی بود ولی در مجموع وقت ما محدود بود و آیتم های زیادی داشتیم. باید در برنامه های آتی فکری در این خصوص داشته باشیم. تلویزیون هم قرار بود آنتن را طبق برنامه در ساعت 10:30 دقیقه در اختیار ما قرار دهد که این اتفاق با 40 دقیقه تاخیر رخ داد و دلیلش را نمی دانم.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین