اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۶۳۱

مگر قحطی فوتبالیست آمده که استقلالی‌ها طلا شدند؟!

سرپرست تیم استقلال گفت: بازیکنان بیشتری در استقلال بودند که می توانستند در جمع بهترین های فوتبال ایران جای داشته باشند.
۱۴:۱۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محرومیت بازیکنان استقلال از همراهی این تیم در دیدار با صنعت نفت آبادان باعث شد تا کادر فنی این تیم شکست در اولین دیدار لیگ هفدهم را ناشی از غیبت این سه بازیکن دانسته و عدم رعایت قوانین فیفا از سوی فدراسیون فوتبال را قانون شکنی در این زمینه قلمداد کنند.

نصراله عبداللهی در گفت و گویی، درباره اتفاقات بازی با صنعت نفت آبادان، انتخاب برترین های لیگ شانزدهم، کمیته اخلاق و مسایلی از این دست حرف زد.

متن کامل صحبت های سرپرست تیم استقلال در ادامه می آید:

* تیم هنوز بلاتکلیف است

تیم ما هنوز هم به هم ریخته است. البته با تعطیلی یک روزه فرصت شد بازیکنان تا حدی از شرایط شکست دور شوند ولی گرما و اتفاقات آبادان حسابی روی همه تأثیر گذاشته بود. از امروز بازیکنان آمدند و کارشان را از سر گرفتند. انشااله می خواهیم برای بازی با استقلال خوزستان با قدرت به میدان برویم.

*از تحریم مسابقات خبر ندارم

اینکه گفته شده منصوریان تهدید کرده اگر بازیکنانم را ندهید بازی نمی کنیم رسما در کادر فنی عنوان نشده است. در واقع این اخباری است که دوستان لطف دارند و برای گرم کردن ماجرا در رسانه های شان منتشر می کنند. یک نفر هم که می زند بقیه از روی دست دیگری کپی می کنند.

* دو ماه تمرین بر باد رفت

در آبادان تا ساعت 5 عصر نمی دانستیم می توانیم از نورافکن و حسینی در ترکیب استفاده کنیم یا نه! همه برنامه های تاکتیکی تیم که ظرف این یکی دو ماه روی آن کار شده بود برباد رفت! 5 بازیکن مان که مصدوم بودند و سه تا را هم که نگذاشتند بازی کنیم. حسابش را بکنید که چه بلایی بر سر تیم می آید! همه بازی های دوستانه مان را با این بچه ها انجام داده بودیم. نورافکن و چشمی دو هافبکی هستند که با هم چفت شدند.

*این محرومیت مغایر با قوانین فیفاست

ما در این فاصله همه مدارکی که برای اعزام نکردن بازیکنان مان به فدراسیون داده بودیم را برای آنها ارسال مجدد کردیم و تصورم بر این بود که محرومیت را کنسل می کنند ولی نشد! حرف ما این است که این محرومیت مغایر با قوانین فیفاست و هیچ اجباری در دادن بازیکن به تیم زیر 23 سال وجود ندارد. می توانستند با حسن نیت این را بپذیرند ولی خودشان نخواستند. ما حسن نیت مان را درباره نورافکن در دیدارهای لیگ قهرمانان نشان دادیم.

*ظاهرا قحطی فوتبالیست آمده!

اصلا مگر بازیکن قحطی آمده که همه می خواستند کاری کنند این دو تا جوان استقلالی به تیم امید بروند! چه اتفاقی افتاده که کل فوتبال ایران لنگ دو بازیکن ماست! طوری درباره آنها حرف زده می شود که انگار طلا هستند و هیچ بازیکنی شبیه شان وجود ندارد. یعنی در ایران 80 میلیونی با 2، 3 میلیون فوتبالیست همین دو تا به درد تیم امید می خوردند! ما که بین 18 بازیکن باید قید دو تا را می زدیم حق داشتیم یا آنهایی که بین 300، 400 هزار فوتبالیست حق انتخاب داشتند؟

*هر دو امید به حق انتخاب شدند

در مراسم انتخاب بهترین های لیگ هر دو بازیکن استقلال حق شان همین بود. نورافکن انصافا پدیده لیگ گذشته بود و امید ابراهیمی هم که برای ما بهترین هافبک دفاعی بود و در لیگ هم کسی مانندش نداشتیم. هم نورافکن پدیده بود هم ابراهیمی بهترین هافبک.

*رابسون هم باید انتخاب می شد

به اعتقاد من در بین بازیکنان استقلال در فصل گذشته رابسون هم می توانست در این انتخاب ها جای بگیرد. او در خط دفاع استقلال خیلی خوب بود. مدافعی که بازی اش چندان به چشم نیامد ولی بسیار تأثیرگذار بود.

*فرشید اسماعیلی عقیده اش را گفته

خیلی از بازیکنان در این قبیل مراسم(انتخاب بهترین های لیگ برتر) این احتمال را می دهند که نام شان را بین بازیکنان برتر ببینند و یا برای هم دسته ای شان دل می سوزانند و فرشید اسماعیلی هم عقیده اش را بیان کرده و عقاید با هم فرق می کند.

*نامه ای از کمیته اخلاق نیامده!

از آن شب که ما از آبادان برمی گشتیم خبر دادند کمیته اخلاق از منصوریان دعوت کرده به فدراسیون برود ولی تا این لحظه هیچ نامه رسمی در این باره ندیدیم. فقط حرف زده می شود.

*منتظر رأی فدراسیونیم

این اتفاق که کادر فنی نمی داند امروز عصر با چه بازیکنانی تمرین را برگزار کند از هر چیزی بدتر است. سرمربی روی استقلال خوزستان کار کرده و می خواهد بر اساس نفراتش تاکتیکی تیمی را تمرین کند ولی معطلی فدراسیون در صدور رأی از خودِ محروم کردن هم بدتر است!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین