اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۵۶۰

از نرفتن به مسابقات جهانی خیلی ناراحتم/فرصت رقابت با قهرمانان جهان را از دست دادم

قهرمان پرتاب وزنه آسیا گفت: از اینکه نمی‌توانم در مسابقات جهانی حاضر شوم، خیلی ناراحتم چون فرصت رقابت با قهرمانان جهان را از دست دادم.
۰۳:۰۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی ثمری در گفت‌وگویی، در مورد حذفش از مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان اظهار داشت: واقعا این اتفاق برایم بد بود و عجیب غریب بود. اول مرداد آخرین مهلت کسب سهمیه بود و 3 نفر باقی مانده بود که با ورودی‌هایی که کسب شد، لیست پر شد و متاسفانه من کنار رفتم.

وی ادامه داد: من از طریق قهرمانی در آسیا سهمیه جهانی گرفته بودم، اما این اتفاق منوط به پر نشدن سهمیه‌ها بود و زمانی که لیست تکمیل می‌شد به صورت خودکار نام من حذف می‌شد که متاسفانه این اتفاق افتاد.

قهرمان پرتاب وزنه آسیا عنوان کرد: واقعا در این مدت تمرینات زیادی کرده بودم و بدنم آماده‌تر از مسابقات قهرمانی جهان بود، اما حیف شد و فرصت رقابت با قهرمانان جهان و المپیک را از دست دادم. این مسابقات می‌توانست تجربه خوبی برایم باشد و خودم را نشان دهم.

ثمری در مورد ادامه تمرینات و اینکه چه مسابقه‌ای پیش‌رو دارد، گفت: تمریناتم را ادامه می‌دهم و قرار است اواخر شهریور ماه در مسابقات داخل سالن آسیا حاضر شوم. امیدوارم آنجا بتوانم رکوردم را بهبود ببخشم و مدال بگیرم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین