اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۵۱
روی جنبه روحی و روانی‌مان به خوبی کار کرده‌ایم

هافبک هند: شاید شکستی غیرمنتظره را به ایران تحمیل کردیم

هافبک تیم ملی فوتبال هند عنوان کرد اگر شاگردان استفان کنستانتین با یکدیگر متحد باشند و عملکرد بی‌نقصی را ارائه دهند، شانس شکست دادن ایران را دارند.
۱۱:۳۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-یوگنسون لینگدو در آستانه دیدار فردا شب (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال هند مقابل ایران در مرحله اول انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 آسیا که در شهر بنگلور برگزار می‌شود، گفت: ما تمرینات خوبی را تاکنون انجام داده‌ایم و امیدواریم در بازی روز سه‌شنبه نتیجه مثبتی کسب کنیم. ما برای این بازی برنامه داریم و شاید بتوانیم شکستی غیرمنتظره را به ایران تحمیل کنیم. ایران تیم خیلی خوبی است و همه بازی‌های این تیم در جام جهانی 2014 را دیدند، ولی اگر ما متحد باشیم و به هم‌پیوسته بازی کنیم، می‌توانیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

هافبک بنگلور اف‌سی در ادامه با اشاره به تعداد کم بازی‌های دوستانه تیم ملی هند در سال‌های اخیر عنوان کرد: به شخصه دوست داشتم تیم ملی هند چند بازی دوستانه بیشتر انجام می‌داد، چون برای چنین دیداری شرایط‌مان ایده‌آل‌تر می‌شد. ما به صورت انفرادی آماده‌سازی خوبی داشته‌ایم، اما به صورت گروهی می‌توانیم با انجام بازی‌های بیشتر به هماهنگی و آمادگی بیشتر برسیم.

وی تصریح کرد: از اینکه مقابل ایران بازی خواهم کرد، خوشحالم. طبیعی هم هست که به عنوان یک فوتبالیست بخواهید مقابل بهترین تیم‌ها بازی کنید. کسی هم هست که نخواهد مقابل آرژانتین بازی کند؟ هر فوتبالیستی دوست دارد شانس بازی مقابل تیم‌های بزرگی همچون برزیل، آرژانتین و دیگر تیم‌ها را داشته باشد. شانس حضور در چنین بازی‌هایی شاید در طول دوران حرفه‌ای یک بازیکن یک بار اتفاق بیفتد، برای همین باید به عنوان یک فوتبالیست قدر موقعیت به دست آمده را بدانید. بازی مقابل تیم‌های سطح بالا انگیزه ما را برای ارائه بهترین عملکردمان بالا می‌برد.

لینگدو تأکید کرد: فوتبال برد و باخت است و هر تیم ممکن است به پیروزی برسد و یا در روز دیگر شکست بخورد. استفان کنستانتین (سرمربی هند) در ما انگیزه لازم برای ارائه بهترین عملکردمان مقابل ایران را به وجود آورده و روی جنبه روحی و روانی‌مان به خوبی کار کرده است. ما همچنان شانس صعود به دور بعدی رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های آسیا 2019 را داریم، به شرطی که به نتایج موردنظرمان برسیم. به هر حال ما روی این بازی تمرکز کرده‌ایم و برای نتیجه گرفتن نتیجه مقابل ایران باید بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین