اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۳۹۳

هواداران کاری نکنند حاشیه درست شود!

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش می تواند در تبریز پرسپولیس را شکست دهد و 3 امتیاز را به دست آورد.
۱۴:۲۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی کیانی در گفت و گویی درباره شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان، اشتباهی که فرزین گروسیان انجام داد، بازی با پرسپولیس و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


باید با 5 گل استقلال خوزستان را می بردیم


در بازی با استقلال خوزستان عملکرد خیلی خوبی داشتیم. واقعا بازی کاملا یک طرفه به سود ما بود و موقعیت های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. باید با اختلاف 4 یا 5 گل پیروز می شدیم اما متاسفانه بازی را باختیم. متاسفانه بدشانس بودیم. با این حال عملکرد تیم در هوای گرم اهواز جای تشکر از بازیکنان را دارد. امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.


باخت فقط گردن گروسیان نیست


فرزین گروسیان مقابل استقلال خوزستان اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام داد. او دروازه بان خوب و آینده داری است و اگر روی گل استقلال خوزستان اشتباه کرد نباید او را مقصر باخت قلمداد کنیم. وقتی یک تیم می بازد همه مقصر هستند و به نظرم باید به فرزین هم زمان داد تا اعتماد به نفسش بالا برود. بزرگ ترین دروازه بان های دنیا هم اشتباه می کنند و قطعا او در آینده عملکرد بهتری خواهد داشت.


برای شکست پرسپولیس به میدان می رویم


بازی های پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه جذاب می شود. شک نکنید اینبار هم بازی جذابی خواهد بود. پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است که فوتبال بی نظیری را به نمایش می گذارد. با این حال ما هم تراکتورسازی هستیم و برای 3 امتیاز در تبریز دست به هر کاری می زنیم. امیدوارم بازیکنان مصدوم تیم هم برسند و بتوانیم با نفرات کامل مقابل پرسپولیس به میدان برویم.


چمن یادگار درست نشود، به مشکل می خوریم


ما چند جلسه در ورزشگاه یادگار تمرین کردیم که متاسفانه چمن ورزشگاه مثل سال قبل وضعیت خوبی ندارد. من فکر می کنم مسئولان باید فکری اساسی به حال زمین یادگار کنند. اگر مشکلات چمن ترمیم نشود، قطعا در آینده به مشکل می خوریم.


هواداران کاری نکنند حاشیه درست شود


از هواداران می خواهم روز بازی با پرسپولیس به ورزشگاه بیایند و تیم را مورد حمایت قرار دهند. البته از هواداران می خواهم فقط تیم خودشان را تشویق کنند و کاری نکنند که بازی به حاشیه کشیده شود. قطعا 3 امتیاز بازی با پرسپولیس برایمان مهم است و سعی خواهیم کرد آن را با کمک هواداران به دست آوریم.


نیاز به زمان داریم


تیم ما امسال مشکلات زیادی داشته است. قطعا با این جوانان می توانیم روزهای خوبی را سپری کنیم اما نیاز به زمان داریم و هواداران باید به ما فرصت بدهند. قطعا در آینده عملکرد تراکتورسازی همه را شگفت زده می کند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین