اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۳۲۱

باغبانچی: می‌خواهیم انتقام سختی از چونبوری بگیریم

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: دیدار فردا مقابل چونبوری تایلند جذاب خواهد بود و می‌خواهیم انتقام سختی از این تیم بگیریم.
۰۱:۰۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| احمد باغبانچی در مورد بازی فینال فردا گیتی‌پسند مقابل چونبوری تایلند گفت: مطمئناً در این چند بازی که ما از این تیم چونبوری دیدیم و آن را آنالیز کردیم بازیکنان این تیم با یکدیگر هماهنگ و در کار تیمی خوب شرکت می‌کنند و در کل بازیکنان شناخت خوبی نسبت به هم دارند.

وی در ادامه گفت: این تیم در این تورنمنت عملکرد خوبی داشته است اما تیم ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و خود این تیم می‌داند که تیم گیتی‌پسند حریف آسانی برای آنها نیست. آنها به خوبی می‌دانند که فوتسال ایران همیشه در صدر آسیاست.

مربی گیتی‌پسند گفت: امیدوارم با روندی که هر دو تیم داشتند شاهد یک بازی خوب و تماشاگرپسند باشیم و مطمئناً تیم ما از نظر ذهنی خیلی بهتر از این تیم است، البته این تیم نقاط ضعف و قوتی هم دارد. آنها به شکل تیمی خوب با هم حفظ توپ می‌کنند و به خوبی در دفاع و حمله کار می‌کنند و این تیم مقداری از لحاظ تکتیک فردی ضعیف است و مطمئن باشید با برنامه‌ای که فردا علی افضل سرمربی تیم گیتی‌پسند برای این تیم دارد می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

باغبانچی گفت: مطمئناً بازی با این تیم جذاب است و انشاالله بتوانیم با اقتدار این تیم را شکست دهیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی درباره اینکه آیا گیتی پسند به دنبال انتقام از چونبوی است، عنوان کرد: این موضوع مربوط به چند سال پیش در سال 92 است که با توجه به اینکه قهرمانی ما مسجل بود در ثانیه‌های آخر گل تساوی را از این تیم خوردیم و در ضربات پنالتی بازی را واگذار و نایب قهرمان مسابقات شدیم. امسال بازیکنان ما از بدو ورود به تایلند با هم هم‌قسم شدند که با این تیم در هر مقطعی که بازی داشتند این تیم را فقط شکست دهند و از دور مسابقات خارج نمایند و انشاالله فردا هم با دعای خیر مردم عزیز و بازیکنانمان، قهرمان آسیا می‌شویم و با این قهرمانی هم به جام باشگاه‌ها راه پیدا می‌کنیم و هم از چونبوری انتقام سختی گرفته‌ایم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین