اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۲۹
رویای سرمربیگری بارسلونا را دارم

کلایورت: مسی برای بهتر بودن نیاز به رونالدو دارد

مهاجم پیشین بارسلونا معتقد است ستاره آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها اگر رقیبی همچون کریستیانو رونالدو نداشت، تبدیل به فوتبالیستی در این سطح نمی‌شد.
۱۶:۲۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-لیونل مسی فصل گذشته به روزهای اوج خود بازگشت و موفق شد با بارسلونا فاتح لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا شود. عملکرد خوب ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها باعث شد تا کارشناسان شانس وی را برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2015 بالا بدانند.

پاتریک کلایورت در گفت‌و‌گو با سایت هلندی «Voetbal Zone» گفت: مسی با فوتبالی که ارائه می‌دهد، دارای بُعدی متفاوت است، ولی نیاز مبرم به بازیکنی همچون کریستیانو رونالدو دارد. لیونل به کسی نیاز دارد که در هر بازی با انگیزه به میدان برود و هر بازی را همانند چالشی برای خود ببیند. هم رونالدو و هم مسی بازیکنانی در سطح جهانی هستند و یک سر و گردن از بقیه بالاتر. در بارسلونای کنونی تنها یک بازیکن محوری وجود دارد و آن مسی است، ولی در دوره‌ای که من در بارسا بودم چندین بازیکن مهم در این تیم حضور داشتند.

کلایورت که در حال حاضر هدایت تیم ملی کوراسائو را بر عهده دارد و دستیار او هم افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران است، می‌گوید چشم به مربیگری بارسلونا دارد که بین سال‌های 1998 تا 2004 در آن بازی می‌کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت: البته که رؤیای سرمربیگری بارسلونا را دارم. شاید این احتمال دور از انتظار باشد، ولی کسی چه می‌داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

مهاجم بارسلونا همچنین به تمجید از سرمربی فعلی این تیم پرداخت و گفت: لوئیس انریکه در دوره بازیگری‌اش در زمین همانند یک رهبر بود و بازیکنی همیشه عاشق فوتبال. دو فاکتور رهبری و اشتیاق او را تبدیل به مربی سطح بالایی کرده و کارش را هم به خوبی انجام می‌دهد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین