اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۲۶۸

دنبال جرقه زدن نیستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: متأسفانه در بازی با سپیدرود به دروازه‌بان دوم ما اجازه نشستن روی نیمکت ندادند و حضور با تنها یک دروازه ‌بان در این بازی یک ریسک از جانب ما بود.
۱۸:۰۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حمید درخشان در گفت‌وگویی، درباره برد تیم نفت مقابل سپیدرود رشت در هفته اول لیگ برتر گفت: باید خدا را شکر کنیم که برنده شدیم هرچند که ما دنبال جرقه‌زدن نیستیم. ما به دنبال این هستیم که کارمان را انجام بدهیم و کارها هم خوب پیش برود، این از هر چیزی برایمان مهمتر است و امیدوارم که بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

وی درباره جلوگیری از حضور چند بازیکن نفت در آستانه بازی مقابل سپیدرود اظهار داشت: فقط 3 بازیکن نبودند بلکه حدود 6-7 بازیکن ما دچار این مشکل شدند و هر بازیکنی را که می‌خواستیم جابه‌جا کنیم به مشکل بر می‌خوردیم. امیدوارم این مشکل حل شود هرچند که مشکل خیلی حاد و گسترده‌ای نیست. یک بازیکن کپی کارت ملی نداشت یا یکی دیگر برگ خروج از استان را همراه نداشت. البته می‌توانستند مسئولان امر کمی ارفاق کنند که البته این کار انجام نشد.

سرمربی تیم نفت تهران درباره اینکه شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند این تیم بتواند با شرایطی که داشت در هفته اول لیگ برتر به پیروزی برسد، گفت: بازیکنانم اگر فکر نمی‌کردند که می‌توانند برنده شوند هرگز این اتفاق رخ نمی‌داد. اتفاقاً آنها می‌دانستند که می‌توانیم این کار را انجام دهیم و به خوبی فعل خواستن را صرف کردند هرچند که ما 3 بازیکنمان بدون گرم‌کردن وارد زمین شدند و 15 دقیقه ابتدایی بازی هنگ بودند، به دلایلی که گفتم ما در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم اما در نیمه دوم تیم سر و شکل پیدا کرد و تیم خوب سپیدرود رشت را شکست دادیم، خوشحالم که این 3 امتیاز را گرفتیم و امیدوارم که روند موفقیت‌های ما ادامه دار باشد.

درخشان درباره دیدار بعدی نفت مقابل فولاد در اهواز تصریح کرد: واقعاً بازی خیلی سختی داریم اول از همه آب و هوای اهواز حریف اصلی ماست و سپس تیم خوب فولاد، شرایط آنها با ما متفاوت است، آنها تمرینات منظمی داشتند اما ما از این موضوع دور بودیم هرچند که سعی خواهیم کرد با درایت و تفکر خوبی این بازی را پشت سر بگذاریم. برای تیم خوب فولاد احترام زیادی قائل هستیم و امیدوارم که بتوانیم با کسب یک نتیجه خوب اهواز را ترک کنیم.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد جذب بازیکنان و اضافه شدن مربیان جدید به کادر فنی این تیم تصریح کرد: ما لیست را پر نکردیم و هنوز برای جذب بازیکن جدید جا داریم، درباره دستیارانمان هم باید بگویم که ما مشکلات ریز و درشت زیادی داریم که واجب تر از انتخاب دستیار هستند. اجازه دهیم ابتدا مشکلاتمان برطرف شود و سپس در مورد حضور دستیاران جدید صحبت خواهیم کرد.

وی در پایان در مورد حضور میلاد فراهانی در تیم نفت و نبود دروازه‌بان ذخیره و اینکه در صورت مصدومیت احتمالی این بازیکن چه کسی درون دروازه نفت می‌ایستاد، اظهارداشت: متأسفانه به دروازه‌بان دوم ما اجازه ندادند روی نیمکت بنشیند و ما ریسک بسیار بزرگی کردیم، اگر خدای ناکرده فراهانی مصدوم می‌شد مجبور بودیم از یک بازیکن در درون دروازه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین