اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۹۹۴

شروع طوفانی پرسپولیس در هفته اول لیگ هفدهم

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته اول لیگ برتر در نهایت به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید.
۲۳:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته اول لیگ برتر از ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

محمدحسین زاهدی‌فر

 


محمدرضا منصوری و رحیم شاهین

 


- علی علیپور( پرسپولیس) ایمان مبعلی ، عبدالله ناصری، احمد عبدالله زاده (فولاد خوزستان)

- علی علیپور( ۷۱)

- وحید امیری(9) شجاع خلیل زاده ( 53) پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی

- محسن مسلمان( ۷۸- کمال کامیابی نیا)مهدی طارمی( ۸۱- منشا)صادق محرمی( ۸۶- شایان مصلح)

سرمربی: برانکو

حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، عبدالله ناصری، یوسف وکیا، هادی حبیبی نژاد، احمد عبدالله زاده، علی اصغر عاشوری، ایمان مبعلی و رحیم زهیوی

- یوسف وکیا(۶۸- هیثم هاشمی)هادی حبیبی نژاد( ۷۲- رضا دهقان)

سرمربی: سیروس پورموسوی

 


دقیقه ۹۳

حرکت زیبای امیری و سانتر او روی دروازه با حرکت منشا همراه شد اما این بازیکن برای زدن ضربه سر فقط چند سانتی متر کم آورد.

دقیقه ۷۷
روی ضربه ارسالی از پشت محوطه جریمه فولاد و روی یک رفت و برگشت امیری با ضربه‌ای آکروباتیک توپ را روانه دروازه حریف کرد که توپ به اوت رفت.

از دقیقه ۷۰ تا ۷۵ این دیدار کار بسیار خشن دنبال شد تا جایی که یک بازیکن از پرسپولیس اخراج شد و یک بازیکن فولاد نیز کارت گرفت. در چند صحنه نیز بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند.

 


دقیقه ۷۰
علیپور در صحنه ای مشکوک پای بازیکن فولاد را لگد کرد که یک دقیقه بعد داور بازی در تصمیمی بحت برانگیز این بازیکن را از زمین بازی اخراج کرد.

در ادامه این دقایق عطش پرسپولیس فروکش کرده و فولاد نیز توانایی حمله روی دروازه حریف سرخ‌پوش را نداشت تا کار پایاپای دنبال شود.

دقیقه ۵۳
محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروزاه فولاد کرد که لک توپ را به سختی راهی کرنر کرد. در ادامه و روی همین ضربه کرنر ارسالی توسط مسلمان، شجاع خلیل‌زاده توپ را با ضربه سر به طاق دروازه فولاد کوبید تا پرسپولیس به گل دوم خود در این دیدار برسد.

دقیقه 52
طارمی با ضربه سر ارسالی روی اوت دستی وحید امیری دروازه لک را تهدید کرد که توپ را گلر فولاد در آغوش کشید.

نیمه دوم نیز کم موقعیت و بدون ایجاد فرصت روی دروازه‌ها آغاز شد و این وضعیت تا دقایق زیادی از آغاز نیمه دوم همچنان ادامه داشت.

دقیقه 41
سانتر ارسالی روی دروازه پرسپولیس از مقابل پای زهیوی به شکل خطرناکی عبور کرد تا در این صحنه شانس با پرسپولیس یار باشد.

دقیقه 30 تا 40 این دیدار بدون موقعیت روی دروازه‌ها و بیشتر در میانه میدان دنبال شد.

دقیقه 27
بدشانسی‌های داور پایانی نداشت. در دقیقه 27 یک صحنه مشکوک دیگر در محوطه جریمه فولاد رخ داد و توپ به دستان بازیکن فولاد برخورد کرد که داور این صحنه را هم پنالتی تشخیص نداد.

دقیقه 26
مبعلی بعد از یک و دو با بازیکن هم تیمی از روی نقطه کرنر، شوت محکمی را روانه دروازه پرسپولیس کرد که توپ به شکل خطرناکی به اوت رفت.

دقیقه 24
یک بار دیگر علیپور در درون محوطه جریمه فولاد نقش بر زمین شد که باز هم زاهدی‌فر این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

دقیقه 23
روی دخالت احمدزاده، توپ بادآورده‌ای نصیب طارمی شد که این بازیکن در موقعیتی مناسب سایه توپ را زد!

دقیقه 21
یوسف وکیا با شوتی از راه دور اولین خطر فولاد روی دروازه پرسپولیس را ایجاد کرد. این توپ را به بیرانوند مهار کرد.

در حرکتی عجیب سیدجلال حسینی در دقیقه 15 با پوشیدن پیراهن پرسپولیس روی نیمکت ذخیره های این تیم نشست! حسینیکه نامش در لیست بازی دیده می‌شود، تا دقایقی قبل از این دیدار در تلویزیون مشغول کارشناسی این دیدار بود!

 


دقیقه 17
ربیع خواه پشت محوطه جریمه پرسپولیس روی پای مبعلی تکل زد که داور تمارض بازیکن فولاد را تشخیص داده و به وی کارت زرد نشان داد. این حرکت اعتراض شدید مبعلی را به همراه داشت.

پرسپولیس با حفظ ترکیب و شاکله اصلی فصل گذشته خود در این دیدار نیز مانند فصل قبل کار را هجومی آغاز کرده و تا این دقیقه تیم برتر میدان است.

 


دقیقه 9
پرسپولیس که تیم برتر میدان بود در این دقیقه مزد برتری خود را گرفت. در این دقیقه و بعد از اینکه شوت علیپور به تیرک دروازه برخورد کرد به امیری رسید و این بازیکن با ضربه‌ای دیدنی دروازه فولاد را باز کرد.شوت امیری بعد از برخورد به 3 بازیکن فولاد وارد دروازه این تیم شد.

دقیقه 7
پرسپولیس در محوطه جریمه یک بار دیگر صاحب فرصت شد. در این لحظه علیپور به نشانه تمارض خود را به زمین انداخت که باعث شد تا داور به وی نخستین کارت زرد بازی را نشان دهد.

دقیقه 6
اولین حمله جدی را پرسپولیس روی دروازه فولاد ترتیب داد. در این دقیقه با پاس خوب علیپور، احمدزاده در موقعیت ایده‌آل گلزنی قرار گرفت و پس از حرکت عرضی با شوتی کم دقت توپ را به اوت زد.

بازی در دقایق نخست بدون ایجاد موقعیتی روی دروازه‌ها آغاز و ادامه پیدا کرد. دو تیم در دقایق نخست بیشتر یکدیگر را محک زدند.

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین