اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۸۳۳

وقتی قائدی استقلالی‌ها را شگفت‌زده می‌كند

مهدي قائدي، بازيكن جوان استقلال كه فصل گذشته با سرعت و تكنيك فوق‌‌العاده‌‌اش در سن 17 سالگي باعث شد مشتريان زيادي در فوتبال ايران پيدا كند، در نهايت تصميم خود را گرفت و مدتي پيش با استقلال قرارداد امضا كرد تا نام خود را به عنوان اولين خريد اين تيم ثبت كند.
۲۱:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| جالب اينجا بود كه قائدي زير 18 سال سن دارد و عقد قراردادش با استقلال منوط به موافقت پدرش بود كه در نهايت اين اتفاق هم افتاد تا باشوي كوچك به تهران بيايد و در پايتخت دنبال آرزوهاي فوتبالي‌اش باشد.
وقتي استقلالي‌ها اولين بار اين بازيكن را در تمرين ديدند، براي‌شان اين سؤال به وجود آمد كه قائدي با اين جثه كوچك چگونه مي‌تواند در زمين مسابقه فوتبال بازي كند و مقابل بازيكناني كه شرايط بدني خوبي دارند كم نياورد. او اما رفته‌رفته همه را شگفت‌زده كرد و در يكي از تمرينات اردوي ارمنستان بود كه قائدي يك‌ تنه به علي قرباني، بازيكن تنومند استقلال، زد تا همه با تعجب او را نگاه كنند.
نكته مهم ديگر در مورد قائدي، ضرب توپ‌هاي او است كه كادر فني استقلال را شگفت‌زده كرده است. وقتي به پاهاي قائدي نگاه مي‌كنيم سخت مي‌توان قبول كرد او ضرب توپ‌هاي پرقدرتي داشته باشد ولي كادر فني استقلال از اين موضوع هم كاملاً راضي است. بد نيست بدانيد قائدي در كودكي يك بار تصادف شديدي كرده بود و زانويش آسيب جدي ديد. او اما الان بدون مشكل خاصي فوتبال بازي مي‌كند و به نظر مي‌رسد در فصل آينده يك سورپرايز جالب براي استقلالي‌ها خواهد بود. 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین