اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۴۶۵

امیر کاراته نخستین نماینده ایران در بازی‌های جهانی لهستان

امیر مهدی زاده فردا به عنوان اولین نماینده کاراته ایران روی تاتامی بازی‌های جهانی ورلدگیمز خواهد رفت.
۱۸:۴۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| دهمین دوره بازی‌های جهانی (ورلد گیمز) در حالی در 33 رشته ورزشی در کشور لهستان در حال پی‌گیری است که مسابقات کاراته از فردا بمدت دو روز برگزار خواهد شد.

در رقابت‌های کاراته ورلد گیمز 96 کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته انفردای انجام خواهد شد که زبده ترین و بهترین های جهان مصاف دیدنی خواهند داشک.

امیر مهدی زاده در ورلد گیمز(بازی‌های جهانی) 7 حریف را پیش رو دارد که هر کدام از آنها همانند امیر مهدی زاده دارای عناوین قاره ای و جهانی هستند.

"بروس سانتوس داگلاس" برزیلی سرشناس ترین حریف مهدی زادهاست، کاراته کایی که 2 طلای یک نقره و یک برنز جهان را در پرونده اش دارد. وی 4 سال پیش در همین مسابقات که در کلمبیا برگزار شد مدال برنز گرفت و حالا به واسطه قهرمانی در پان امریکن مجوز حضور در ورلد گیمز را کسب کرده است.
نفر بعدی "جفری برنز" کاراته‌کا کهنه کار هلندی است که 8 ماه پیش در فینال به امیرمهدی زاده باخت و مدال نقره گرفت و سال 2014 هم همین عنوان را در آلمان بدست آورد، اما در کاراته وان پاریس، هلند و رقابت های قهرمانی اروپا در سال 2017 ناکام بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند.
"صوفیان آگودیل" آذربایجانی سومین حریف مهدی زاده در ورلد گیمز است. "آگودیل" برنز جهانی 2016 فرانسه، نقره اروپا سال 2015 و برنز جهان در سال 2016 در کارنامه دارد.

حریف اسپانیایی مهدی زاده، "گارسیا گومز ماتیاس" است که طلا اروپا در سال 2016 را یدک می کشد.
فردوسی فرض علی اف از آذربایجان برنز جهانی 2016 را در کارنامه دارد و چند عنوان نایب قهرمانی و سومی کاراته وان دراختیار دارد.
عماد الملکی عربستانی دارای 2 طلا، یک نقره و 2 برنز کاراته وان در سال‌های 2016 و 2015 است و درازوسکی مسیج از لهستانی دیگر حریفان مهدی زاده در این رقابتها که عناوین چشمگیری ندارد.

وزن کشی مسابقات بازیهای جهانی انجام شد

با برگزاری وزن کشی مسابقات کاراته بازیهای جهانی (ورلد گیمز)، کاراته کاهای کشورمان منتظر آیین قرعه کشی هستند تا حریفان مرحله مقدماتی خود را بشناسند.

ظهر امروز آیین وزن کشی مسابقات کاراته در بازی‌های جهانی انجام شد و کاراته کاهای کشورمان بدون اضافه وزن به روی باسکول رفتند.
امیر مهدی زاده 59700 کیلو، ذبیح اله پورشیب 84 کیلوگرم، علی اصغر آسیابری 74700 کیلو، حمیده عباسعلی 68+ کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن 84+کیلوگرم وزن کشی کردند.

قرعه کشی مسابقات هم تا ساعاتی دیگر انجام خواهد شد تا نمایندگان کشورمان حریفان مرحله نخست خود را بشناسند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین