اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۱۹۵

تعداد لژیونرهای هندبال ایران دو رقمی شده است

لژیونر جوان هندبال ایران گفت: تعداد لژیونرهای هندبال ایران این روزها دو رقمی شده که نشانه‌های بسیار خوبی است.
۱۲:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| امین یوسفی‌نژاد در گفت‌وگویی، درمورد شرایط اردوی تیم ملی هندبال زیر نظر علیرضا حبیبی، اظهار داشت: شرایط خوب است و ملی‌پوشان بعد از مدتی دوباره دور هم جمع شدند. پیش از این هم مرحله نخست اردوها را در مشکین شهر برگزار شد که من غایب بودم؛ در مجموع شرایط خیلی عالی است.

وی ادامه داد: تعداد لژیونرهای هندبال ایران این روزها دو رقمی شده که نشانه‌های بسیار خوبی است. درمورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی هم من نمی‌توانم نظر بدهم که ایرانی باشد یا خارجی، اما شک ندارم مسئولان تیم ملی حواس‌شان به همه چیز هست.

لژیونر 22 ساله هندبال ایران خاطرنشان کرد: نخستین تجربه‌ام اروپایی‌ام را سال گذشته با حضور در تیم متالورگ مقدونیه به دست آوردم؛ تیم بسیار خوبی بود و در جام باشگاه‌های اروپا حضور داشت، اما من مشکل ویزا داشتم و نتوانستم به قرارداد 4 ساله‌ام به آنها متعهد بمانم.

یوسفی‌نژاد افزود: به دلیل مشکلاتی که برایم پیش آمد تیم باشگاهی‌ام را تغییر دادم و به تیم پوگون لهستان رفتم. توافقات نهایی حاصل شده است و به زودی باید برای انجام اقدامات نهایی به این کشور بروم. تیم جدیدم سال گذشته عنوان ششم لیگ لهستان را به دست آورد. فکر می‌کنم لیگ لهستان برای من بهتر باشد و بیشتر بتوانم بازی کنم و تجربه بالاتری به دست بیاورم. در مقدونیه نتوانستم زیاد بازی کنم، چون از ابتدا با آنها نبودم و مربی به من اعتماد نکرد، اما با توجه به سن و سالم تجربه خیلی خوبی کسب کردم.

وی درمورد اینکه آیا هندبال ایران می‌تواند قهرمان آسیا شود یا خیر، عنوان کرد: من امیدوارم امسال این اتفاق رخ بدهد. بدون شک هرچه بیشتر تلاش کنیم به جایگاه بالاتری می‌رسیم. در اردوهای کنونی تیم ملی من به شخصه کمبودی احساس نمی‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین