اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۹۳

معینی: ایران مقابل گوام نمایش تمرین‌شده‌ای داشت

عضو کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید تیم ملی ایران در دیدار با گوام بازی تمرین شده‌ای را به نمایش گذاشته است.
۱۳:۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فریدون معینی درباره پیروزی ۶ بر صفر تیم ‌ملی ایران برابر گوام در حالی که تصورات بر این بود که دیدار سختی را خواهیم داشت، اظها‌ر کرد: به نظرم تیم گوام واقعا متحول شده و این تیم نشانی از تیمی که ۱۹ گل از ما خورد را ندارد. به نظرم نتایج تیم ‌ملی گوام قابل قبول است. به خاطر اینکه این تیم دگرگون شده و دارای بازیکنان خارجی تاثیرگذار است. در مقابل، تیم ایران با آمادگی کامل به این میدان آمده بود و بازی خیلی خوبی را انجام داد. بازیکنان ما در تمام خطوط زمین خوب بودند و جوان‌ترها با انگیزه ظاهر شدند. تغییرات و آوردن جوان‌ها به نفع فو‌تبا‌ل ما است و می‌تواند ظرفیت بالای فو‌تبا‌ل ما را نشان دهد.

عضو کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به این سوال که عملکرد بازیکنان جوان تیم ‌ملی در این دیدار چطور بود نیز گفت: نقطه اتکای پیشرفت فو‌تبا‌ل ما جوانان هستند. بازیکنان قبلی تیم ‌ملی که سالیان سال برای این تیم زحمت کشیده‌اند، رفته رفته از این تیم کنار می‌روند و بازیکنان جوان جایگزین آنها می‌شوند. بازیکنان جوان به دلیل سن پایین‌شان، راحت‌تر می‌توانند نکات فنی را یاد بگیرند و پتانسیل‌ یادگیری آنها بالا است. در فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای باید سن بازیکنان را پایین بیاوریم و باید این استراتژی را حفظ کنیم و با طراوت و آمادگی به میدان برویم. فکر می‌کنم که همه از بازی دیروز (پنجشنبه) تیم ‌ملی لذت بردند و تیم گوام آن تیم ضعیفی که انتظار داشتیم نبود.

معینی ا‌دا‌مه‌ داد: در دیدار با گوام این تیم ‌ملی ایران بود که همه چیز را عوض کرد و رفته رفته این موضوع را در بازی‌های بعدی هم نشان خواهد داد. باید اشاره کنم جوانانی که به تیم ‌ملی دعوت شده بودند از ظرفیت خوبی برخوردار هستند. ظرفیت خوب بازیکنان از طرف چهار عامل مهم فو‌تبا‌ل دارای توانایی‌های خوبی هستند و توانسته‌اند آن را به خوبی به نمایش بگذارند. این جوانان می‌توانند استعدادهای بیشتر خود را به نمایش بگذارند.

عضو کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره دیدار ایران در مقابل هندوستان نیز خاطر‌ نشان کرد: در فو‌تبا‌ل امروز هر نتیجه‌ای امکان پذیر است و عملکرد آنها به خودشان بستگی دارد. تیم ‌ملی ایران به خوبی برابر گوام آماده شد و تقریبا حداکثر انگیزه و رفتار تاکتیکی را داشتند. ایران یک بازی تمرین شده را به نمایش گذاشت. اگر همین عملکرد را در مقابل هندوستان هم داشته باشیم، موفق خواهیم بود. در اینگونه بازی‌ها می‌توانیم از جوانان استفاده کنیم تا در آینده ثمره آن را ببینیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین