اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۷۵۸

خوشحالم در اولین تجربه جهانی‌ام به مدال طلا دست یافتم

قهرمان مسابقات جهانی پرتاب وزنه معلولین گفت: خوشحالم که در اولین تجربه مسابقات جهانی توانستم به مدال دست پیدا کنم و دست خالی برنگردم.
۱۹:۱۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| امان‌الله پاپی، ملی‌پوش جوان تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین کشورمان است که در اولین تجربه خود در مسابقات جهانی به نشان طلا دست یافت. وی درباره حضور در این مسابقات گفت: تمریناتم را از سال گذشته و پس از پارالمپیک ریو زیر نظر بهرامی آغاز کردم و 6 ماه تمرینات فشرده و شبانه روزی را پشت سر گذاشتم.

وی افزود: کمتر از 2 سال است که وارد رشته دوومیدانی شدم و تنها یک بار در مسابقات بین‌المللی امارات شرکت کردم و به غیر از آن تجربه‌ای در رقابت‌های برون مرزی نداشتم. خوشحالم که در اولین تجربه مسابقات جهانی توانستم به مدال دست پیدا کنم و دست خالی برنگردم.

ملی‌پوش طلایی کاروان ایران تصریح کرد: برایم فرقی نداشت که در چه جایگاهی باشم و از این که هم تیمی‌های خوبم خالوندی و حیدری نیز با من روی سکو بودند برایم افتخار بزرگی بود. خالوندی به غیر از یک همی تیمی، مانند یک برادر و دوست خوب همیشه از من حمایت کرده و هر جا در تمرینات دچار مشکل شدم به من کمک کرده است و از او تشکر می‌کنم.

پاپی تصریح کرد: از اینکه می‌دانستم رقبای اصلی من از هموطنانم هستند حس خوبی داشتم و در آرامش بودم. مطمئن بودم که هر جایگاهی که به من تعلق بگیرد، در کنارم دو هموطن دیگر نیز هستند و این اتفاق تجربه‌ای شیرین بود.

ملی‌پوش جوان تیم دوومیدانی معلولین گفت: برای این مدال خیل سختی کشیدم و می‌دانم که از امروز به بعد کارم دشوارتر می‌شود چون باید تلاش بیشتری کنم. امیدوارم باز هم در کنار هم تیمی‌های خوبم بتوانیم این افتخار را تکرار کنیم و در مسابقات آتی نیز هر سه جایگاه را به نام کشور عزیزمان ایران ثبت کنیم.

امان‌الله پاپی شب گذشته و در جریان پنجمین روز از رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولین لندن، با ثبت رکورد 44 متر و 87 سانتی‌متر به نشان خوش رنگ طلا دست یافت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین