اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۷۴۸

فوتسال ایران در آسیا باعث افتخار و مباهات است

سرمربی تیم واموس اندونزی گفت: باید بیرون از ایران باشید تا ببینید فوتسال ایران چقدر در آسیا باعث مباهت و افتخار هر ایرانی است و این موضوع حاصل کار خوب مربیان و بازیکنان ایرانی است.
۱۸:۱۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا فلاح سرمربی ایرانی تیم واموس اندونزی در مورد بازی تدارکاتی با تیم گیتی‌پسند ایران، گفت: قبل از اینکه حرفی بزنم می‌خواهم بگویم باید در بیرون از ایران باشید تا ببینید فوتسال ایران چقدر باعث مباهات و افتخار است و این موضوع را مدیون مربیان ایرانی هستم و حاصل کار خوب مربیان و بازیکنان ایرانی است که باعث شده فوتسال ایران در آسیا حرف اول را بزند.

وی در ادامه گفت: تیم واموس اندونزی از کشورهای درجه 2 و درجه 3 فوتسال در آسیا است و این کشور در حال سرمایه‌گزاری روی این ورزش است. ما امروز یک بازی دوستانه با تیم خوب گیتی‌پسند اصفهان داریم و این موضوع را باید اعتراف کنم که از بدو ورود این تیم همه مربیان حاضر به صراحت مدعی بودند که نماینده ایران قهرمان این دوره از مسابقات است.

سرمربی ایرانی تیم واموس اندونزی، گفت: ما باید توقع خود را از تیم گیتی‌پسند پایین بیاوریم و اینکه بگوییم این تیم باید همه را با اختلاف فاحش پیروز شود این موضوع تفکر اشتباهی است. این موضوع می تواند بار مشکلات سرمربی و کادر فنی را بیشتر کند.

وی در پایان گفت: همه تیم‌ها چه در آسیا و چه در ایران می‌خواهند گیتی را ببرند و ما هم دوست داریم با یک بازی خوب بر این تیم در این بازی پیروز شویم. البته من به عنوان یک ایرانی آرزو دارم که تیم ایران قهرمان این دوره از مسابقات شود و آن هم در فینال با غلبه بر واموس اندونزی.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین