اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۶۲۱

به صلاحدید کادر فنی رکورد اصلی‌ام را تکرار نکردم

سیامند رحمان، قویترین مرد دارای معلولیت جهان و رکورددار دسته فوق‌سنگین، در جریان مسابقات قهرمانی کشور به نشان طلا دست یافت.
۲۰:۲۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| سیامند رحمان درباره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی معلولین کشور گفت: مسابقات با تلاش مسئولین فدراسیون در سطحی بسیار عالی و هم‌تراز با مسابقات رده بالای جهانی برگزار شد و همه چیز به ویژه سکو و فضای سالن، مانند این مسابقات شبیه‌سازی شده بود.

وی افزود: اینکه تعداد زیادی از ورزشکاران توانستند رکوردهای خود را در رنکینگ جهانی به ثبت برسانند و کلاس‌بندی بین‌المللی نیز بشوند، از دستاوردهای بسیار مهم این مسابقات بود که ارزش زیادی داشت. این مسابقات برای وزنه‌برداران جوان به ویژه آنهایی که تازه وارد این رشته شده‌اند بسیار خوب است و می‌تواند مسیر آنها در ورزش حرفه‌ای را دگرگون کند؛ خود من نیز از همین مسابقات استعدادیابی و کشف شدم و به تیم ملی راه یافتم.

رکورددار دسته فوق‌سنگین جهان گفت: به صلاحدید کادر فنی در مسابقات امروز رکورد اصلی‌ام را تکرار نکردم و وزنه‌های سبک‌تری انتخاب شد. این مسابقات برای ملی‌پوشان فرصت خوبی بود که خود را محک بزنند و قطعا در فاصله باقیمانده تا مسابقات جهانی مکزیک به مرز آمادگی مطلوب‌تری خواهیم رسید. از مسئولین فدراسیون و همه افرادی که در برگزاری این مسابقات تلاش کردند تشکر می‌کنم و قدردان زحمات اصحاب رسانه که این مسابقات را پوشش دادند نیز هستم.

به گزارش فارس، سیامند رحمان با ثبت رکورد 285 کیلوگرم به عنوانی قهرمان دسته 107+ کیلوگرم در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دست یافت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین