اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۵۹۲

بازیکنی که فدای یک مصاحبه شد

کاپیتان سابق تیم نفت تهران گفت: حرف‌هایی را زدم که قبل از من علی دایی گفته بود اما فکر می‌کنم مدیران باشگاه عجولانه رفتار کرده و من را فدای یک مصاحبه کردند.
۱۸:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگویی در خصوص اینکه وضعیتش این روزها چطور پیش می‌رود، گفت: باید بگویم که تمریناتم را خیلی خوب ادامه می‌دهم البته قبول ندارم اینکه گفته می‌شود از فوتبال بیرون مانده‌ام چرا که چندین پیشنهاد دارم اما به خاطر تیم نفت به این پیشنهادها جواب مثبت ندادم چون فکر می‌کردم شاید شرایط بهتر شود. فصل گذشته به دلیل طلب کردن مطالبات‌مان اتفاقاتی افتاد و به خاطر همین هم فعلاً شرایط اینگونه است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما همین الان می‌توانم به شما بگویم که تمرینات بدنسازی من حتی از برخی تیم‌های باشگاهی سخت‌تر است چون می‌خواهم اگر به تیمی رفتم در بهترین شرایط بدنی باشم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد با توجه به اینکه سال گذشته با انجام برخی مصاحبه‌ها خواهان دریافت مطالبات بازیکنان بود و حالا به دلیل همین مسائل در تیم نفت جایی ندارد، تصریح کرد: فعلاً که چیزی صددرصد نیست. من با مربیان فعلی نفت رابطه خیلی خوبی دارم اما این را می‌توانم بگوییم که اگر بحث یا مشکل خاصی بود که نفتی‌ها با من ارتباطشان را قطع می‌کردند. به هر مسئولان باشگاه باید بدانند که بازیکن تحت فشار است. از یک طرف مالیات، از طرفی خانواده و فشارهای دیگر به بازیکن وارد می‌شود. از طرفی بازیکنان جوان‌ هم از بازیکنان بزرگتر توقع دارند که حرف بزنند. بعد هم یک سری صحبت و مصاحبه انجام دادم آن هم در حالی که علی دایی پیش از من این حرف‌ها را زده بود. فکر می‌کنم مدیران باشگاه عجولانه رفتار کردند و من را فدای یک مصاحبه کردند. اگر بحث فنی بود حرف خاصی نداشتم اما به خاطر انجام یک مصاحبه من را کنار گذاشتند و در این شرایط تیم نفت قطعاً بیشتر ضرر می‌کند.

کاپیتان سابق تیم نفت در خصوص اینکه شاید مسئولان باشگاه او را سردمدار اعتراضات سال گذشته می‌دانند و به همین دلیل از نفت کنار گذاشته شده خاطرنشان کرد: اصلاً اینطور نیست. اگر مسئولان نفتی‌ها چنین احساسی داشتند من الان با آنها رابطه نداشتم اما واقعاً اینطور نیست. متأسفانه مدیران باشگاه روی من شناخت نداشتند. در رختکن تیم همه حضور داشتند و اینطور نبود که فقط به خاطر حرف من بازیکنان تمرین نکنند. بازیکنان جوان ناله می‌کردند و در نهایت رأی‌گیری می‌کردیم و این درست نیست که بگویند بازیکنان به تبعیت از من تمرین نمی‌کردند. قطعاً‌ هر بازیکنی به فکر آینده خودش است.

حمدی‌نژاد در مورد اینکه فصل گذشته‌ از تمرینات نفت در مقطعی کنار گذاشته شد، گفت: به هر حال اتفاقات امسال هم از سال قبل آب می‌خورد یک جلسه در سر تمرین حاضر شدم که گفتند اجازه تمرین ندارم و به خاطر یک مصاحبه این مسئله رقم خود آن هم در حالی که مصاحبه من دروغ نبود چون علی دایی هم همان صحبت‌ها را کرده بود و این نشان می‌دهد حرف من دروغ نبود. ما پیش از این هم در نفت مشکلات زیادی داشتیم اما مصاحبه من فرافکنی یا بزرگ‌نمایی نبود. با آن همه مشکل برای موفقیت تیم کم نگذاشتیم اگر گفتم جای خواب یا ناهار نداریم دروغ نبود هرچند که با همین شرایط هم نفت را قهرمان کردیم و این نشان می‌دهد که اگر انتقادی هم بود در زمین با همه توان ظاهر می‌شدیم. متأسفانه مدیران باشگاه با خصومت با من رفتار کردند. در این زمینه مدیریت خوبی انجام نشد و چون تازه به فوتبال آمدند با جو فوتبال خیلی آشنا نیستند. می‌بینیم که در استقلال و پرسپولیس مصاحبه‌های خیلی تندتری انجام می‌شود اما مدیران باشگاه آن را رفع می‌کنند و به آن دامن نمی‌زنند. در این تیم‌ها همه چیز با یک جلسه حل می‌شود و این قدر ادامه دار نمی‌شود. به نظرم مدیریت صحیح فوتبالی همین است.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که به نظرت قربانی مسائل بیرون از فوتبال شدید، اظهار داشت: خیلی با این موضوع موافق نیستم چرا که من قربانی نشدم و هنوز هم درهای باشگاه نفت به روی من به صورت کامل بسته نشده است. من سال گذشته کاندید بهترین دفاع چپ شدم و به همراه ایران‌پوریان 5 پاس گل دادم. با نفت هم قهرمان جام حذفی شدیم و با آن همه مشکلات ریز و درشت از نظر فنی کم نگذاشتم. حرف‌های من دروغ نبود و اگر حرفی زدم برای کمک به تیم بوده است. اگر من مقصر بودم که حق من این است که اینگونه با من رفتار کنند اما به هر حال قضاوت را به مردم می‌سپارم و خودشان قضاوت کنند که آیا من مقصر هستم یا نه.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین