اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۴۹

فایل صوتی سید صالحی به کمیته اخلاق رسید؟

افشاگری این بار از زبان سید صالحی! مهاجمی که این روزها درلیگ برتر حضور ندارد. مهاجمی که در تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی کرده در این فصل جزو بازیکنان تیم‌های ضعیف لیگ برتری هم نیست! همین نکته باعث شده تا سید صالحی دست به افشاگری بزند. شیوه‌ای که در بین فوتبالیست‌ها کاملا متداول است!
۱۲:۳۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-وقتی هستند و بازی می‌کنند همه چیز و همه کس خوب است اما همین که نیستند از همه چیز گلایه می‌کنند. روز گذشته سید صالحی با یکی از سایت‌ها مصاحبه کرد، مصاحبه‌ای که فایل صوتی آن هم موجود است و این مهاجم نمی‌تواند زیر حرف‌هایی که زده، بزند! مهاجم ناراضی لیگ در این مصاحبه دست به افشاگری زده و درباره موضوعاتی صحبت کرده که اگر نتواند آن را ثابت کند حتما کارش به کمیته اخلاق کشیده می‌شود! موضوع پول خواستن از او بابت حضور در تیم ملی ادعای بزرگ و عجیبی است که باید برای آن ادله محکم داشته باشد، همچنین از تیم سپاهان و شیوه جدایی‌اش صحبت کرده است که این نکات هم جای تامل دارد. فایل صوتی سید صالحی موجود است و افشاگری‌های او درباره موضوعات مختلف! شاید به زودی پای کمیته اخلاق را به ماجرای این افشاگری باز کند. ابتدا حرف‌های سید صالحی در مورد سپاهان را مرور کنیم.
این بازیکن درباره شیوه جدایی‌اش از این تیم می‌گوید: «خیلی‌ها به من می‌گویند مارکوپولوی فوتبال ایران. در صورتی که اینجوری نیست. وقتی من دیدم در سپاهانی که برایش از جان مایه گذاشته‌ام، فوتبال من از این تیم شروع شده، کاپیتان دوم تیم به حساب می‌آیم و تازه قرارداد هم دارم آنگونه با من برخورد کردند، جدا شدم. تمرینات تیم شروع شده بود و لابد آقای بصیرت یادش هست که تماس گرفتند که هشتم تمرین شروع می‌شود و من هم به دلیل بیماری پدرم فقط یک روز دیرتر رفتم. اطلاع هم داده بودم اما به من گفتند فیرات شما را نمی‌خواهد! مگر می‌شود؟ من قرارداد دارم، کاپیتان دوم تیم هستم! ولی انگار داستان جای دیگری رقم می‌خورد. داشتم می‌رفتم دلیجان که مترجم آقای فیرات را دیدم. گفت به‌خاطر بازوبند نمی‌خواستند شما بمانی. و البته برخی موضوعات دیگر. بعد هم گفت تیم را یکسری افراد خاص می‌بندند؛ واقعا نمی‌شود خیلی چیزها را گفت. آقای رجایی مدیرعامل وقت کارخانه سپاهان که خدا رحمتش کند به من گفت همه می‌گویند سید فوتبالش تمام شده. آن هم چه سالی؟ سال ۸۷! من گفتم همه چیز دست خداست.»
بعد از اینکه این بازیکن ماجرای جدایی‌اش از سپاهان را تعریف می‌کند درباره انصرافش از تیم ملی حرف می‌زند: «ببینید فشار روی من خیلی زیاد بود. بازی‌های لیگ و حذفی و جام باشگاه‌های آسیا و مسائل خانوادگی. احساس کردم اگر یک ماه با تیم ملی باشم، همسرم ضربه می‌خورد. احساس خوبی نداشتم که بروم تیم ملی. خیلی برایم سخت بود. احساس می‌کردم اگر به تیم ملی بروم شاید توریست باشم و بازی نکنم. باز هم می‌گویم من به خاطر مشکل خانوادگی از تراکتور جدا شدم. من دوست داشتم در سپاهان بمانم ولی خودم هم نفهمیدم چه شد که همه دست به دست هم دادند تا از سپاهان دور شوم. چیزی نمی‌گویم ولی اگر کسی من را از سپاهان دور کرد واگذار می‌کنم به جدم. من با پوشیدن پیراهن سپاهان واقعا عشق می‌کردم. من همیشه پاک فوتبال بازی کردم. با این همه خیلی اتفاقات پشت پرده می‌افتاد. مثلا به من زنگ زدند و گفتند پول بده تا در ملی بازی کنی.»
اما سید صالحی نمی‌داند این پیشنهاد از جانب چه کسی بوده است:«من نمی‌دانم از طرف کی بود ولی پیشنهاد دادند.» سید صالحی در مصاحبه‌اش به صراحت می‌گوید که برای ورود به تیم ملی از او پول خواسته‌اند. این ادعا سنگین است و این بازیکن به زودی باید در مقابل مردان انضباطی و اخلاقی لیگ اعایش را ثابت کند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین