اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۰۵۴

برنز رقابت‌های ژیمناستیک توکیو به ایران می‌رسد؟

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک گفت: تا انتها این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا حقی از ورزشکارمان ضایع نشود.
۱۵:۴۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| اسماعیل ادهمی، سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک در گفت‌وگویی، اظهار داشت: منتظر هستیم که تغیر و تحولات پس از انتخابات انجام شود. درمورد شرایط خودم هم باید بگویم که در حال حاضر سرپرست حوزه دبیری هستم و فعلاً وظایفم را انجام می‌دهم تا درگاهی مستقر شود و با هم صحبت کنیم. ادامه حضور من در فدراسیون اتفاقی دوطرفه است. به هر حال درگاهی هم حق انتخاب دارد و ما نمی‌توانیم خودمان را به سیستم تحمیل کنیم.

وی ادامه داد: مدتی پیش مکاتبه‌ای با فدراسیون جهانی انجام دادیم. ورزشکاری از قزاقستان در مسابقات چلنج‌کاپی که ماه می 2015 در وارنای بلغارستان برگزار شد مدال برنز را به دست آورد، اما آزمایش دوپینگ وی در آنجا مثبت اعلام شد. فدراسیون جهانی حکم تعلیقی برای این ورزشکار درنظر گرفته است، اما در حکم وی تاریخ ژانویه 2016 ثبت شده است.

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: تیم ایران در آگوست 2015 در مسابقاتی به میزبانی توکیو حضور پیدا کرد و هادی خناری‌نژاد در بخش دارحلقه عنوان چهارم را به دست آورد و ورزشکار قزاق عنوان سوم را به خود اختصاص داد. طی مکاتبه‌ای که با فدراسیون جهانی انجام دادیم قرار شد اگر دوپینگ وی مثبت اعلام شده مدال برنز رقابت‌های توکیو به نماینده ایران برسد.

ادهمی گفت: متاسفانه فدراسیون جهانی تاریخ محرومیت این ورزشکار را از سال 2016 اعلام کرد که ما نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌ایم. قطعاً تا انتها این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا حقی از ورزشکارمان ضایع نشود. ما خیلی خوش‌بین هستیم که نامه نگاری هایمان مثمرثمر واقع شود؛ ضمن اینکه از این ورزشکار درخواست شده تا مدالش در مسابقات وارنای بلغارستان را هم پس بدهد. فکر می‌کنم تا 10 روز آینده همه چیز مشخص شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین