اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۰۵۱

خجسته فینالیست شد، آبادی به دنبال برنز

در نخستین روز از مسابقات جودو جوانان آسیا، علیرضا خجسته نماینده وزن 66- کیلوگرم به فینال مسابقات راه یافت و چهار نماینده از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.
۱۴:۲۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| هجدهمین دوره رقابت‌های جودو جوانان آسیا با حضور 177 جودوکار از 17 کشور به مدت دو روز برگزار خواهد شد که تیم کشورمان با 10 جودوکار (8وزن)در بخش پسران و 3 جودوکار در بخش دختران امروز به مصاف رقبای خود رفتند.

در وزن 55- کیلوگرم سهیل جمال آبادی قهرمان سال 2014 نوجوانان آسیا بعد از یک دور استراحت در دور نخست، مغلوب نماینده مغولستان شد و با پیروزی برابر جودوکار کشور هند به یک قدمی کسب نشان برنز رسید. وی برای رسیدن به مدال برنز باید به مصاف نماینده ژاپن برود. در این وزن 13 جودوکار حضور دارند.

در وزن 60- کیلوگرم محمدرضا صدیقی در میان 16 جودوکار، در نخستین مبارزه خود «گادل» از نپال را شکست داد و به مصاف نماینده ازبکستان رفت و مقابل این حریف ایپون شد و در جدول شانس مجد مقابل حریف خود شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

علیرضا خجسته نماینده وزن 66- کیلوگرم در گام نخست جودوکار چین تایپه را از پیش رو برداشت و در ادامه با شکست قهرمان نوجوانان آسیا از قزاقستان به نیمه نهایی راه رسید و با شکست جودوکار قزاق فینالیست شد. با نماینده ازبک بازی دارد.

جعفر فیروزآبادی دیگر نماینده کشورمان در وزن 66- کیلوگرم، اولین دیدار خود مقابل "نیامداش گانبات" نماینده کشور مغولستان به پیروزی دست یافت و در دومین مبارزه مقابل نماینده ازبکستان ایپون شد و در جدول شانس مجدد، به حریف تاجیکستانی باخت و حذف شد.

در وزن 73- کیلوگرم امین کامیاب در اولین دیدار به مصاف «امانوف» از کشور میزبان رفت و با شکست مقابل این جودوکار از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

لیلا سیاوشی هم در وزن 48- کیلوگرم در نخستین مبارزه خود مقابل« ساباربکوا» از قرقیزستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: خجسته جودو ایران
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین